تاج پول داوران را با چمدان به ایران آورد

رئیس فدراسیون فوتبال در بازگشت از سفر اخیرش به مالزی بخشی از پول داوران کشورمان را با چمدان به ایران آورد.

تاج پول داوران را با چمدان به ایران آورد

فدراسیون فوتبال ایران این روز‌ها از لحاظ مالی با مشکلات زیادی مواجه شده و به شکلی می‌توان گفت تمام راه‌های درآمدزایی آن بسته است.

مسدود بودن حساب‌های فدراسیون به دلیل بدهی مالیاتی، ممنوعیت قانونی پرداخت پول از سوی دولت و بانک مرکزی به سئول نشین‌ها و تلاش‌های نافرجام مهدی تاج و همکارانش برای انتقال ۱۰ میلیون دلار پول فدراسیون از فیفا به حساب‌های آن با توجه به مشکلات بانکی وجود دارد شرایط سختی را برای فوتبال ایجاد کرده است.

در این وضعیت داوران ایرانی هم که از سوی AFC درآمدی برای آن‌ها درنظر گرفته شده به دلیل مشکلاتی که برای انتقال این پول به ایران وجود داشت از لحاظ مالی وضعیت دشواری دارند و فدراسیون در پرداخت بخشی از حق الزحمه آن‌ها به مشکل خورده است.

البته در حاشیه سفر اخیر مهدی تاج و حامد مومنی (عضو کمیته روابط بین الملل فدراسیون) به کوالالامپور مالزی برای قرعه کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و طبق مذاکراتی که آن‌ها با هانی بلان، نایب رئیس کمیته داوران AFC انجام دادند در نهایت بخشی از این پول به مسئولان فدراسیون تحویل داده شد تا آن‌ها با استفاده از چمدان این مبلغ را به ایران بیاورند و در راه توسعه داوری کشور و پرداخت درصدی از حقوق داوران هزینه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها