اعلام برنامه ۸ دیدار تیم ملی بسکتبال در ۳ تورنمنت اروپایی

تیم ملی بسکتبال که مردادماه در سه تورنمنت بین‌المللی شرکت می‌کند در مجموع برگزارکننده هشت دیدار با تیم‌های اروپایی و آسیایی حاضر در این رقابت‌ها خواهد بود.

اعلام برنامه ۸ دیدار تیم ملی بسکتبال در ۳ تورنمنت اروپایی

حضور در تورنمنت های بین المللی پرتغال (۴ تا ۶ مردادماه)، روسیه (۱۱ تا ۱۳ مردادماه) و یونان (۱۷ تا ۲۱ مردادماه) مهمترین بخش برنامه های آماده سازی مصوب برای تیم ملی بسکتبال است که باید در جام جهانی ۲۰۱۹ چین شرکت کند.

پیش بینی سه دیدار در پورتو

‌برای حضور در این سه تورنمنت اروپایی، تیم ملی بسکتبال چهارشنبه آینده (دوم مردادماه) ایران را به مقصد پورتو پرتغال ترک می کند. در تورنمنت بین المللی این کشور علاوه بر ایران تیم های اسلواکی و دانمارک نیز حضور دارند.

در روز نخست تورنمنت بین المللی پرتغال، تیم ملی بسکتبال به مصاف اسلواکی می رود سپس به ترتیب با تیم های دانمارک و پرتغال دیدار خواهد داشت.

دو حریف ایران در مسکو

‌ملی پوشان بسکتبال ایران بعد از اتمام دیدارهای خود در پرتغال عازم روسیه می شوند تا در کنار اردن و تیم میزبان، برگزارکننده تورنمنت بین المللی این کشور باشند. این تورنمنت در شهر مسکو برگزار می شود. تیم ملی بسکتبال ایران در روز نخست تورنمنت بین المللی روسیه که دو تیم میزبان و اردن رو در روی هم قرار می گیرند، استراحت دارد.

اولین دیدار تیم ملی بسکتبال در مسکو برابر اردن برگزار می شود. این تیم در دومین دیدار به مصاف تیم میزبان می رود.

یک دیدار غیررسمی و دو دیدار رسمی در جزیره کرت

‌تورنمنت بین المللی یونان سومین تورنمنت متوالی است که شاگردان مهران شاهین طبع در آن شرکت خواهند کرد. این تورنمنت به میزبانی جزیره کرت که بزرگترین جزیره یونان است، برگزار می شود. یونان و مجارستان حریفان تیم ملی بسکتبال در این تورنمنت خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال در اولین روز حضور در جزیره کرت دیداری غیررسمی با تیم میزبان خواهد داشت. سپس دو دیدار رسمیِ پیش بینی شده خود را به ترتیب برابر تیم های مجارستان و یونان برگزار می کند.

جام جهانی بسکتبال شهریورماه به میزبانی چین برگزار می شود. دیدارهای ۳۲ تیم شرکت کننده در این رقابت ها و در مرحله مقدماتی همزمان در هشت شهر پیگیری می شود.

تیم ملی بسکتبال که در گروه سوم با تیم های اسپانیا، تونس و پورتوریکو قرار دارد در شهر گوانگژو برگزارکننده دیدارهای خود خواهد بود.

این سومین حضور تیم ملی بسکتبال در جام جهانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها