می‌خواستم کل تیم اسپانیا را تعویض کنم!

کارلوس کی‌روش دو سال بعد از پیروزی تاریخی مقابل مراکش می‌گوید که گله و شکایتی از مسئولان فوتبال ایران ندارم و فقط از خاطرات خوب باید لذت برد.

می‌خواستم کل تیم اسپانیا را تعویض کنم!

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از ورزش سه دو سال پیش در چنین روزی تیم ملی ایران موفق شد در دیداری دراماتیک و به یاد ماندنی، مراکش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و در صدر جدول رده بندی گروه خود در جام جهانی قرار بگیرد. کارلوس کی‌روش که چند ماه بعد از جام جهانی و درست پس از شکست مقابل ژاپن در جام ملت ها، پایان کار خود در ایران را اعلام کرد، حالا در سالروز مسابقه تاریخی مقابل مراکش حس و حال خود از آن بازی را اینطور توصیف می‌کند: «شادی و غرور. من بعد از آن همه فداکاری و تلاش بسیار خوشحال شدم‌. شرایط عادی بود. تیم ملی در مواقع ضروری آماده جنگیدن بود و برای لذت بردن از بازی در ۹۰ دقیقه آماده شده بود.»

 

او با اشاره به وضعیت سخت گروه ایران گفته است: «قبل از بازی مقابل سه تیم قهرمان می‌دانستیم که کار سخت است اما مأموریت مشخص بود. ماموریت ما ممکن کردن غیر ممکن و در هرشرایطی، رسیدن به مرحله حذفی بود.»

 

کی‌روش در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی می‌توانست پرتغال را شکست دهد، او چه حسی داشت، عنوان کرده است: «اگر پیروز می‌شدیم، احساسم مثل همه بردها بود. از پیروزی خوشحال می‌شدیم و بازیکنان و کادر را ستایش می‌کردیم.»

 

سرمربی سابق تیم ملی که آن روزها انتظارات بیشتری از مسئولان فوتبال داشت، حالا انگار نظرش را تغییر کرده و گلایه و شکایتی ندارد: «این ها گذشته است، اکنون فقط باید از خاطرات خوب لذت ببریم. من هرگز اجازه نمی‌دهم بازیکنانم به خاطر کمبودها بدون تمرکز بازی کنند. آنها همیشه با هوشیاری، تعهد و غرور بازی می‌کردند.»

 

او در پاسخ به یک سوال نیز به صورت طنز پاسخ داده، جایی که خبرنگار می‌پرسد آیا مقابل اسپانیا به تعویض خاصی نیاز بود؟ و او می‌گوید: «بله! تعویض می‌کردم اما نه در تیم ایران. اگر در اختیار من بود در تیم حریف (اسپانیا) تعویض می‌کردم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها