بازی بی‌تماشاچی و تهدید مسی با لباس آرژانتین

در جریان پیروزی 4-0 بارسلونا مقابل مایورکا، ورود یک جیمی جامپ به درون زمین در بازی‌ای که بدون تماشاچی برگزار می‌شد عجیب‌ترین اتفاق این مسابقه بود.

بازی بی‌تماشاچی و تهدید مسی با لباس آرژانتین

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از ورزش سه ، بارسلونا دیروز بعد از نزدیک به سه ماه دوری از میادین به مستطیل سبز برگشت و به مصاف مایورکا رفت. بلوگرانا با ارائه یک بازی برتر موفق شد حریفش را 4-0 شکست دهد ولی عجیب‌ترین اتفاق این بازی ورود یک جیمی جامپ به زمین چمن، در حالی بود که بازی پشت درهای بسته و بدون تماشاچی برگزار می‌شد.

 

 

وقتی ساعتها دقیقه 54 مسابقه دو تیم را نشان می‌داد ناگهان جوانی بدون ماسک تنفسی وارد زمین چمن شد و به سمت چند نفر از بازیکنان بارسا دوید. او که پیراهن تیم ملی آرژانتین که پشت آن شماره 10 لیونل مسی نقش بسته بود را به تن داشت، خود را به چند نفر از بازیکنان بارسا نزدیک کرد و با توجه به اینکه حتی ماسک تنفسی نداشت باعث ایجاد نگرانی در مسئولین برگزاری مسابقه شد.

 

مایورکا به عنوان میزبان مسابقه اعلام کرده بود که در مجموع به 170 نفر اجازه داده در زمان برگزاری بازی در ورزشگاه خانگی‌اش حضور داشته باشند ولی پروتکل‌های امنیتی را به دقت اجرایی کرده تا از ورود افراد به داخل زمین چمن جلوگیری شود. اما ورود جیمی جامپ جوان به میدان نشان داد که این تمهیدات مایورکا چندان دقیق اجرا نشده.

 

 

زمانی که این جیمی جامپ به سمت لیونل مسی می‌دوید به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، رئیس تیم امنیتی بارسلونا به سرعت خود را به او رسانده و مانع از رسیدنش به مسی می‌شود. اما پیش از این، جیمی جامپ جوان خود را به جوردی آلبا رسانده و با او تماس برقرار کرده بود.

 

 

ورود این جیمی جامپ به زمین باعث نگرانی‌هایی در اسپانیا شده و برخی منتقدین می‌گویند لالیگا و فدراسیون فوتبال این کشور اگر قادر به تامین امنیت و پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری مسابقات نیستند به جای اینکه بازیکنان را به خطر بیندازند باید این را اعلام کرده و برایش چاره‌اندیشی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها