احتمال دارد ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم پیش از شروع لیگ بیستم برگزار شود

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم پیش از شروع لیگ بیستم یک گزینه محتمل برای ما است.

احتمال دارد ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم پیش از شروع لیگ بیستم برگزار شود

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره احتمال ادامه یا لغو کامل رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: لغو مسابقات، آخرین اتفاقی است که درباره بازی‌های این فصل می‌افتد. ما پلکانی تصمیم می‌گیریم و بحث اول مان این است که حتی الامکان و فرصت موجود کار کنیم. اگر نشد به سمت برگزاری بازی‌ها در شهر‌هایی که از لحاظ ویروس کرونا وضعیت سفید دارند، می‌رویم.

او افزود: سومین حالت این است که مسابقات را به تعویق انداخته و در زمان مناسب آن‌ها را برگزار کنیم. یعنی احتمال دارد ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم را پیش از شروع لیگ بیستم انجام بدهیم.

مهدی تصریح کرد: نظرات و پیشنهاد تمام باشگاه‌ها را یادداشت کرده ایم. با این وجود هر تصمیمی بگیریم، گروهی منتفع و گروهی متضرر می‌شوند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال برگزاری بازی‌های باقی مانده جام حذفی گفت: این موضوع هم به زمان بندی و فرصتی که ستاد مقابله با کرونا در اختیار ما قرار می‌دهد بستگی دارد. تمام برنامه ریزی‌های ما به این تاریخ منوط شده و باید دید پس از اعلام تاریخ مذکور توانایی برگزاری کدام لیگ را داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها