مارتیروسیان: خودشان اصرار به پرداخت جایزه دلاری داشتند

سیمون مارتیروسیان گفت: فدراسیون وزنه‌برداری ایران من را به جام فجر دعوت کرد، اما جایزه دلاری‌ام را نمی‌دهد.

مارتیروسیان: خودشان اصرار به پرداخت جایزه دلاری داشتند

مسابقات وزنه‌برداری جام فجر و انتخابی المپیک توکیو، حدود ۳ ماه قبل در استان گیلان و به میزبانی سالن ۶ هزار نفری شهدای رشت برگزار شد. از آنجایی که این مسابقات دارای جایزه ۲۰ هزار دلاری بود، قرار شد به ۶ نفر برتر مسابقات به ترتیب ۶۰۰۰، ۵۰۰۰، ۴۰۰۰، ۲۵۰۰، ۱۵۰۰ و ۱۰۰۰ هزار دلار اهدا شود.

علی داودی، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان، صفا الجومالی از عراق، یولی ایراوان از اندونزی، یاندر بیتولا از بلغارستان و حسین سلطانی از ایران باید در این مسابقات جایزه دلاری دریافت می‌کردند، اما پس از پایان مسابقات هیچ جایزه‌ای به آن‌ها داده نشد و فدراسیون وزنه‌برداری ایران به آن‌ها قول داد در اولین فرصت این جایزه را به آن‌ها پرداخت خواهد کند. با وجود گذشت ۳ ماه از این موضوع، هنوز پاداش وزنه‌برداران خارجی توسط فدراسیون وزنه‌برداری ایران پرداخت نشده است.

سیمون مارتیروسیان، دارنده مدال نقره رقابت‌های المپیک ریو که در بازی‌های جام فجر در یک دسته بالاتر و در فوق سنگین پس از داودی صاحب ۳ مدال نقره شده بود، در خصوص بد قولی مسئولان ایرانی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر حسب دعوتنامه‌ای که مسئولان فدراسیون ایران برای ما ارسال کرده بودند تصمیم گرفتم در جام فجر حضور پیدا کنم. البته مسئولان ایران قول داده‌اند که جوایز ما را پرداخت کنند، اما از روز اول هم به دنبال دریافت جایزه نبودم و تنها می‌خواستم در این مسابقات وزنه بزنم تا آمادگی‌ام را حفظ کرده باشم.

مارتیروسیان ادامه داد: در حالی که به جایزه دلاری این بازی‌ها فکر نمی‌کردم، اما خود مسئولان برگزار کننده مسابقات اصرار داشتند به نفرات برتر جایزه اهدا شود. هنوز جایزه دلاری مسابقات جام فجر را دریافت نکرده‌ام.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها