مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان باز هم به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از تعویق مجدد مسابقات بین المللی این رشته خبر داد.

مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان باز هم به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان اعلام کرد حداقل تا ماه سپتامبر هیچ رویداد بین المللی برگزار نمی‌کند، اما در صورت برگزاری رقابت‌های داخلی در ماه ژوئیه، نتایج آن‌ها را به رسمیت خواهد شناخت. این تصمیمات توسط هیئت اجرایی گرفته شده است.

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان رقابت‌های بین المللی را در ماه مارس به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد و قرار بود حداقل تا ژوئیه این مسابقات برگزار نشود، اما حالا این وقفه و تعطیلی تمدید شده است.

با این حال، اگر دستورالعمل‌های دولت‌ها اجازه برگزاری مسابقات کشوری را بدهد، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از ماه ژوئیه آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد، به این معنی که ورزشکاران می‌توانند در این مسابقات حدنصاب‌های لازم برای رویداد‌های مهم را به دست آورند و رکورد‌های جهانی را بشکنند.

فدراسیون بین المللی گفت که تا ۲ ماه آینده هیچ تورنمنتی جدیدی اعلام نمی‌شود و هیچ برنامه بین المللی که برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده را نمی‌توان تأیید شده قلمداد کرد.

به دلیل بیماری همه گیر کووید ۱۹، رده بندی جهانی در حال حاضر منتفی شده است و رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو - که به سال ۲۰۲۱ موکول شد - تا قبل از سال ۲۰۲۱ از سر گرفته نخواهد شد.

هیئت اجرایی علاوه بر این تأیید کرد که کنگره جهانی تیراندازی با کمان در سال ۲۰۲۱ همزمان با مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در یانکتون در داکوتای جنوبی برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری این رویداد هنوز اعلام نشده است.

اوگور اردنر، رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، گفت: " تمرکز ما در حال حاضر بر روی حمایت از تلاش‌ها برای شکست این بیماری همه گیر معطوف است، در حالی که، به عنوان یک رشته ورزشی، ما برای آنچه که در آینده انجام خواهد شد، آماده می‌شویم. "

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها