آخرین موضع‌ فدراسیون درباره همکاری با اسکوچیچ

در حالیکه دراگان اسکوچیچ بعد از عقد قرارداد با فدراسیون ایران هنوز فرصت نشستن روی نیمکت را به دست نیاورده، ادامه همکاری او طی مدت اخیر با شایعات زیادی همراه بوده است.

آخرین موضع‌ فدراسیون درباره همکاری با اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات باسابقه در فوتبال ایران که با تیم‌های فولاد، ملوان، نفت آبادان و... سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد، بعد از جدایی مارک ویلموتس به عنوان جانشین وی انتخاب شد و در شرایطی که قرار بود در دیدارهای باقیمانده از انتخابی مقدماتی جام جهانی تیم ملی را هدایت کند اکنون با تعویق مسابقات کارش نیمه کاره مانده است.


موضوع مربوط به قرارداد این سرمربی با فدراسیون ایران طی روزهای اخیر با حواشی و شایعات زیادی همراه بوده و گفته می‌شد احتمال قطع همکاری طرفین نیز شدت گرفته است. نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون و فرد تصمیم گیرنده کنونی در فوتبال ایران در واکنش به این موضوع اینطور گفته است: ان‌شاء‌الله ما با همین مربی به سمت مسابقات پیش‌رو خواهیم رفت. ایشان سرمربی فعلی تیم ملی هستند و من خواهش می‌کنم همه از ایشان و تیم ملی حمایت کنند تا بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.


نبی درباره دستیاران این مربی نیز گفت: با توجه به حضور آقایان کریم باقری و وحیدهاشیمان به‌عنوان دستیاران دراگان اسکوچیچ، ما داریم روی تشکیلات تیم‌های ملی کار می‌کنیم و امیدواریم زمانی که ایشان به تهران تشریف آوردند بتوانیم غالب تصمیمات‌مان به لحاظ ساختاری را خدمت شما عرض کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها