اسکوچیچ به دنبال حضور مربی جدید در تیم ملی ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دنبال حضور یک مربی بدنساز مجرب در کادرفنی است.

اسکوچیچ به دنبال حضور مربی جدید در تیم ملی ایران

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌های فوتبال در کرواسی حضور دارد و قرار است پس از مشخص شدن تکلیف برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال به ایران بیاید.

تکلیف کادرفنی اسکوچیچ در تیم ملی ایران تا حد زیادی مشخص شده است. تونی اوسنیک، مربی اسلوونیایی که سابقه دستیاری اسلاویشا استویانوویچ در تیم ملی این کشور و فعالیت کنار اسکوچیچ در تیم‌های خونه به خونه بابل و صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد، به عنوان دستیار خارجی سرمربی ۵۱ ساله تیم ملی در این کادر حضور دارد و ملادن زگانیر، مربی دروازه بان‌هایی که همشهری دراگان است و به تازگی از کادرفنی تیم ملی کویت جدا شده است هم دروازه بان‌های تیم ملی را تمرین خواهد داد.

کریم باقری و وحید هاشمیان هم دستیاران ایرانی اسکوچیچ در تیم ملی هستند. مهدی حسین پور، آنالیزور مارک ویلموتس در تیم ملی که سابقه حضور در تیم فنی زلاتکو کرانچار و حمید استیلی در تیم ملی امید دارد هم در کادر فنی جدید تیم ملی حضور دارد.

هرچند اسکوچیچ در صنعت نفت از آنالیزور و مربی بدنساز در کادر خود استفاده نمی‌کرد و این کار‌ها را خودش انجام می‌داد، اما فدراسیون فوتبال به سرمربی کروات تیم ملی اعلام کرده باید از یک مربی بدنساز هم در کادر خود بهره ببرد.

تیم ملی ایران در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش مدت‌ها از میکو کویالا فنلاندی و دیه گو جیاچینو آرژانتینی به عنوان مربی بدنساز استفاده می‌کرد و پس از جدایی کویالا، میک مک درموت هم در امور بدنسازی به کی روش کمک می‌کرد. البته میکائیل موریرا و سباستین پرتغالی هم وظیفه انجام دادن تمرین‌های بدنسازی با بازیکنان مصدوم را عهده داشتند.

همچنین در زمان سرمربیگری مارک ویلموتس هم یک بدنساز بلژیکی به نام کوین مینیا در کادرفنی تیم ملی فعالیت می‌کرد.

حال باید دید اسکوچیچ مربی بدنساز خود را از خارج کشور به ایران می‌آورد یا از نفرات داخلی استفاده می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها