مخالف ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان گفت: اگر قرار بود در پرونده پرداخت دستمزد ویلموتس ورود کنیم، چرا باید انکارش می‌کردیم.

مخالف ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم

محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در مورد کمک ۱۰ میلیارد تومانی در پرداخت دستمزد مارک ویلموتس سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: باشگاه گل گهر به هیچ عنوان در قضیه دستمزد ویلموتس ورود نکرده است و قویا تکذیب می‌کنم.   شرکت گل گهر سیرجان شرکت بسیار بزرگی در اقتصاد و بورس کشور است و گردش مالی بالایی دارد. 

وی افزود: مطمئن باشید اگر این اتفاق افتاده بود، دلیلی بر انکارش نداشتیم. حتی یکی از مدیران گل گهر که در آلمان حضور دارد اعلام کرد این مدارک به هیچ عنوان صحت ندارند و حتی در آلمان هم که گل گهر حضور دارد همچین اتفاقی نیفتاده است.

مدیرعامل باشگاه گل گهر در ادامه عنوان کرد: هفته گذشته جلسه بسیار خوبی با مدیران باشگاه‌ها انجام شد و در  اساسنامه با یکدیگر صحبت کردیم. تعامل بسیار خوبی بین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها شکل گرفت که جا دارد از نبی بابت این اتفاق تشکر جانانه کنم. فدراسیون فوتبال برای تغییر اساسنامه با باشگاه‌ها تعاملاتی صورت گرفت و باشگاه گل گهر هم نقطه نظر‌های خود را در اینباره اعلام کرد. مطمئن باشید به زودی اتفاقات خوبی برای اساسنامه می‌افتد.

محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در اینباره بیان کرد: باشگاه گل گهر مخالف برگزاری لیگ برتر است؛ چرا که نزدیک به ۲ ماه هیچ مسابقه‌ای برگزار نشده و ریکاوری بازیکنان در عرض ۳ هفته نشدنی است. حداقل ۶ هفته برای ریکاوری بازیکنان زمان لازم است. قطعا بحث کیفیت بازی‌ها حضور تماشاگران در این مسابقات مهم است و از طرفی برگزاری مسابقات در استان‌های جنوبی کشور با درجه حرارت بالا بسیار سخت و ناممکن است. بازیکنان ماشین نیستند و نیاز به ریکاوری دارند و درصد مصدومیت با این تصمیمات احتمالی بالا خواهد رفت. امیدوارم بهترین تصمیم اتخاد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها