مهرعلی، دستیار ویژه اقتصادی فدراسیون فوتبال شد

رئیس اسبق فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به عنوان دستیار ویژه اقتصادی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

مهرعلی، دستیار ویژه اقتصادی فدراسیون فوتبال شد

 در حالیکه در روز‌های اخیر ابهام‌های زیادی درباره نحوه فعالیت و قانونی بودن سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ایران به وجود آمده بود، عصر امروز (یکشنبه) فدراسیون با صدور بیانیه‌ای به ابهام‌های موجود در این زمینه پاسخ داد.

طرح تشکیل این سازمان در مجمع عمومی مورخ ۱۹ اسفند ۹۷ فدراسیون فوتبال مصوب شد و ۷ مرداد محمد صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ با نظر اعضای هیئت رئیسه به عنوان نخستین رئیس این سازمان جدید التاسیس منصوب شد.

همچنین در تاریخ ۱۷ مهر ۹۸ سازمان اقتصادی فوتبال به منظور تحقق خواسته‌های قانونی و اقتصادی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حوزه‌های اقتصادی و بازاریابی در قالب یک موسسه غیر تجاری ثبت شد که البته هیچ یک از اعضاء آن دارای هیچ سهمی از این سازمان نبودند. با این وجود به دلیل بررسی موضوع در سیر فعالیت سازمان اقتصادی و نیاز به درج شخصیت حقوقی آن در اساسنامه فدراسیون، رئیس سازمان اقتصادی تقاضای اصلاح نام این سازمان با کمیته بازاریابی را در اساسنامه فدراسیون فوتبال مطرح کرد.

همچنین لحظاتی قبل مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون اعلام کرد حمیدرضا مهرعلی با نظر حیدر بهاروند به عنوان دستیار ویژه اقتصادی فدراسیون انتخاب شده و قرار است از توانایی‌های او در این بخش و کمک به سازمان اقتصادی فوتبال استفاده شود.

مهر علی سابقه ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری را در کارنامه دارد، اما فروردین ۹۴ با تصمیم بحث برانگیز محمود گودرزی، وزیر وقت ورزش و جوانان از سمت خود برکنار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها