جهانبخش منتظر بازی برای برایتون و ایران +عکس

ستاره ایرانی برایتون امیدوار به پایان روزهای قرنطینه و بازگشت به میادین فوتبال است.

علیرضا جهانبخش بعد از دوری‌های پیاپی در لیست بازی‌های برایتون و نیمکت‌نشینی‌های طولانی مدت، در ماه‌هایِ قبل از تعلیق رقابت‌های لیگ جزیره به مرور زمان به صورت ثابت و تعویضی به کار گرفته می‌شد که در بیشتر مسابقات هم توانسته بود عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد، اما شرایط به وجود آمده بخاطر شیوع ویروس کرونا موجب شد تا این بازیکن نتواند آمار بازی‌های خود را افزایش دهد.

ستاره ایرانی برایتون که پس از دو گل مقابل بورنموث و چلسی، در یک مسابقه جام حذفی و پنج بازی لیگ برتر انگلیس به میدان رفت، این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و بعضا با تمرینات انفرادی خود را از نظر شرایط جسمانی آماده نگه می‌دارد.

قبل از وقفه رقابت‌های لیگ جزیره بخاطر گستردگی ویروس کرونا در انگلیس، جهانبخش در دو دیدار مقابل کریستال پالاس و ولورهمپتون به میدان رفت و با توجه به عملکردش در آن مقاطع، امیدوار بود دوباره به ترکیب اضافه شود که چنین شرایطی با تعلیق بازی‌ها به وجود آمد.

جهانبخش با انتشار تصاویری از بازی‌ها، گل‌ها و شادی‌هایش در این فصل و به ویژه عکس‌های دو مسابقه مقابل بورنموث و چلسی و همچنین دیدارهای تیم ملی ایران، برای بازگشت دوباره به میادین ملی و باشگاهی ابراز دلتنگی کرده و امیدوار به پایان این وضعیت است.

بنابر نوشته ESPN احتمالا لیگ برتر انگلیس از روز ۶ ژوئن(۱۷ خرداد) آغاز می‌شود، اما تا به امروز هیچ خبر رسمی در این باره اعلام نشده و این احتمال وجود دارد بازی‌های لیگ جزیره بیش از این هم به تعویق بیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها