PSG هم خواهان جذب مدافع رئال مادرید شد

آینده اشرف حکیمی، مدافع مراکشی رئال مادرید هنوز مشخص نیست.

PSG هم خواهان جذب مدافع رئال مادرید شد

قرارداد دو ساله و قرضی اشرف حکیمی، مدافع مراکشی و 21 ساله رئال مادرید با دورتموند در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و علیرغم ابراز علاقه باشگاه آلمانی، بعید به نظر می رسد این بازیکن فصل بعد نیز در دورتموند بازی کند و احتمالا مقصد جدیدی در انتظار اشرف حکیمی خواهد بود.

 

 

در هفته های اخیر اخباری در مورد ابراز تمایل باشگاه بایرن مونیخ برای خرید این مدافع جوان مطرح شده و نشریه دیلی میل مدعی شد پاری سن زرمن نیز به جمع مشتریان اشرف حکیمی اضافه شده است. به نظر می رسد توماس مونیه در پایان فصل از این تیم فرانسوی جدا خواهد شد و لئوناردو قصد دارد برای فصل بعد زمینه حضور اشرف حکیمی را در ترکیب پاری سن ژرمن فراهم کند.

 

این در حالیست که اشرف حکیمی در حال حاضر تحت قرارداد رئال مادرید است، اما هنوز زین الدین زیدان تصمیمی در مورد آینده او نگرفته است. در اولین مقطع حضور در برنابئو، اشرف حکیمی بیشتر نیمکت نشین دنی کارواخال بود و فرصت چندانی برای عرض اندام در ترکیب ثابت رئال مادرید نداشت، اما درخشش فوق العاده در ترکیب دورتموند باعث شده او به یکی از پرطرفدارترین مدافعان راست فوتبال اروپا تبدیل شود. ممکن است در تابستان ناچو از رئال مادرید جدا شود و در صورت رخ دادن این اتفاق، شاید زیدان خواهان ماندن اشرف حکیمی در برنابئو برای فصل بعد باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها