فیورنتینا هم به صف مشتریان آزمون پیوست

یک رسانه اسپانیایی از تمایل تیم فوتبال فیورنتینا برای جذب مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ خبر داد.

در حالیکه شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های تیم‌های فوتبال را در اکثر نقاط جهان به تعطیلی کشانده است، اما بازار گمانه‌زنی‌ها درباره فصل نقل و انتقالات تابستانی داغ است.

در این میان سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت سن پترزبورگ در کانون توجه تیم‌های مطرح اروپایی قرار گرفته است.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تمایل تیم‌های ناپولی ایتالیا، وستهام و لسترسیتی انگلیس واتلتیکو مادرید و سویای اسپانیا برای جذب ستاره ایرانی زنیت، این بار روزنامه «استادیو دیپورتیوو» از تمایل فیورنتینا برای خرید سردار آزمون خبر می‌دهد.

فیورنتینا هم به صف مشتریان آزمون پیوست

این نشریه اسپانیایی نوشت: سردار تا ژانویه ۲۰۱۹ عضو باشگاه روبین کازان بود و زنیت با پرداخت ۱۲ میلیون یورو تا سال ۲۰۲۲ او را به خدمت گرفته است.

۵ تیم علاقمند هستند که این مهاجم ۲۵ ساله را به خدمت بگیرند. او در ۲۹ مسابقه ۱۴ گل زده و ۷ پاس گل داده است.

رقبای سویا برای جذب سردار وستهم اتلتیکومادرید، فیورنتینا و ناپولی هستند.

در ادامه این خبر آمده است علاقمندترین تیم برای خرید سردار ناپولی است، این باشگاه قصد دارد برای جلوگیری از مزایده‌ای که ممکن است با گشایش بازار نقل و انتقالات به اوج خود برسد، هرچه زودتر پیشنهاد رسمی خود را ارائه کند و با این مهاجم ۱۸۷ سانتی متری قرارداد ببندد.

این روزنامه از شخصی به نام عبدالغفارفالی رمضانی نام برده که با خاویار ریبالتا مدیر اسپانیایی زینت و خانواده سردار دائما در تماس است همه احتمالات را مورد بررسی قرار دهد.

استادیودیپورتیو در پایان نوشت: نبرد بر سر جذب سردار آزمون بالا خواهد گرفت این بازیکن قبل از اینکه به فوتبال روی آورد بازیکنان والیبال بود و در تیم ملی نوجوانان ایران بازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها