مهاجم ناکام رئال مادرید در لیست خرید سیمئونه؟

دون بالون مدعی شد که اتلتیکو مادرید در نقل و انتقالات پیش رو برای جذب مهاجم ناکام رئال مادرید یعنی لوکا یوویچ اقدام خواهد کرد.

مهاجم ناکام رئال مادرید در لیست خرید سیمئونه؟

 بعد از ارائه یک عملکرد خیره کننده در آینتراخت فرانکفورت، چشم باشگاه های بزرگ اروپایی به مهاجم صربستانی این تیم یعنی لوکا یوویچ دوخته شد اما این رئال مادرید بود که گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربود و یوویچ جوان را با قراردادی به ارزش ۵۸ میلیون پوند به خدمت گرفت.

در حالی که رئالی ها امیدوار بودند با آمدن لوکا یوویچ، این بازیکن بتواند به یک رقیب سرسخت و جدی برای کریم بنزما تبدیل شود اما مهاجم صربستانی در فصل جاری عملکرد دور از انتظاری ارائه داده در ۱۵ بازی لالیگا که به میدان رفته تنها دو گل به ثمر رسانده است.

اگر چه گفته می‌شود که لوس بلانکوس در رابطه با مهاجم جوان خود صبور خواهد بود و هیچ برنامه‌ای برای فروش وی ندارد اما طی هفته های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یوویچ از جمع کهکشانی ها مطرح شده است.

حالا اما دون بالون از جدیدترین مشتری مهاجم رئال مادرید رونمایی کرده است. این منبع از تیم رقیب یعنی اتلتیکو مادرید به عنوان باشگاه علاقه مند به یوویچ نام برده و مدعی شده که سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس یعنی دیگو سیمئونه علاقه زیادی به سبک بازی مهاجم جوان رئال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها