جلسه مدیرعامل استقلال با کمدین ها!

در روزهای دور کاری مطبوعات ورزشی خبرنگاران و دوربین چی های حوزه استقلال جلسات روزانه مدیر عامل این باشگاه را از دست نمی دهند.

جلسه مدیرعامل استقلال با کمدین ها!

احمد سعادتمند مثل روزهای گذشته با افراد مختلفی در دفتر خود در باشگاه های استقلال جلسه داشت، از همسر و فرزند مرحوم منصور پورحیدری تا مهدی فنونی زاده، محمد نوری و ۴ بازیگر تلویزیون که انتشار عکس های آن رو تلگرام باشگاه استقلال مجموعه فعالیت او را نشان می دهد.

این افراد در شرایطی در حال جلسه با سعادتمند هستند که باشگاه استقلال اوضاع بی سابقه ای از نظر مالی را پشت سر می گذارد و اگرچه بیماری کرونا و تعلیق بازی های لیگ، تمرینات و طبعا کاهش تعدات مدیران باشگاه شده است اما به نظر می رسد با شروع دوباره تمرینات دوباره شرایط به همان وضعی برگردد که آبی ها پیش از این با آن دست به گریبان بودند.

سعادتمند که امروز برای اولین بار به سوالات خبرنگاران پاسخ می داد با هماهنگی اعتماد به نفس قبلی که در برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد، او صحبت از جلسه با اسپانسرهای مختلف کرد و گفت کسی را به عنوان حامی مالی انتخاب می کند که بیشترین نفع را به باشگاه برساند و همچنین وعده داد اتفاق خوبی در باشگاه رقم بخورد.

این وعده جدید در شرایطی است که حدود یک ماه از حضور احمد سعادتمند در باشگاه استقلال می گذرد و هنوز هیچ اقدامی برای تامین منابع و حل مشکلات مالی انجام نشده است و سرنوشت سه بازیکن این تیم که در اروپا حضور دارند و حداقل حضور دو نفر از آنها برای استقلال کلیدی است مشخص به نظر نمی رسد.

همچنین اعضای کادر فنی و بازیکنان در انتظار اقدام سعادتمند برای پرداختی هستند، اتفاقی که حداقل در جلسه با پیشکسوتان یا جلسه با بازیگران آیتم های کمدی تلویزیون  رخ نخواهد داد.

در این شرایط  به نظر می رسد مدیرعامل استقلال باید نسبت به مسوولیتی که قبول کرده جدی تر باشد چراکه بعید است جلسه با بازیگران یا بازنشستگان تیم منجر به حل مشکلات مالی باشگاه شود و حتی شوری را دربین هواداران برانگیزد.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها