فدراسیون برای پرداخت حقوق کارکنانش از پول فروش ساختمان استفاده نکرده است

سراجی گفت: بعید می‌دانم که فدراسیون دوچرخه سواری برای پرداخت حقوق اسفند ماه کارمندانش از پول فروش ساختمان فدراسیون استفاده کرده باشد.

فدراسیون برای پرداخت حقوق کارکنانش از پول فروش ساختمان استفاده نکرده است

امید سراجی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان تهران بیان کرد: به هیچ عنوان فدراسیون اجازه برداشت از منابع مالی فروش ساختمان فدراسیون را ندارد. قطعا با توجه به تورمی که وجود دارد فدراسیون برای تامین منابع مالی ساختمان جدید فدراسیون از پول  فروش ساختمان قدیمی فدراسیون برای پرداخت حقوق کارکنان استفاده نمی‌کند.

اما با شیوع ویروس کرونا، فدراسیون دوچرخه سواری تا پس از اتمام بحران کرونا با تعدادی از کارمندان خود قطع همکاری کرده است. در این میان کمیته‌های دوچرخه سواری نیز تعطیل شده است.

او در ادامه عنوان کرد: قطعا شرایط بسیار سخت است و این مشکل برای بسیاری از دستگاه‌های اجرایی وجود دارد. اگر قرار بود من تصمیمی برای مدیریت بحران پیش آمده بگیرم تصمیم به تعدیل نیرو‌های فدراسیون نمی‌گرفتم. تصمیم نهایی بستگی به سلیقه و فکر مدیر دارد که قطعا قمری، رئیس فدراسیون در این شرایط به این نتیجه رسیده است.

سراجی گفت: در تمام دنیا فعالیت‌های ورزشی لغو شده است و رکابزنان باید تمرینات انفرادی را دنبال کنند. نمی‌توان به این شرایط گفت یک فرصت، اما می‌توان گفت شرایط برای همه یکسان است. فصل مسابقاتی ما از اسفند ماه آغاز و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت که به دلیل شیوع ویروس کرونا این فرصت را تمام کشور‌ها از دست داده اند.

او در پایان اظهار کرد: دوچرخه سواری رشته‌ای است که به منابع مالی زیادی نیاز دارد و یک صنعت محسوب می‌شود. بخشی از دوچرخه سواری شامل برگزاری مسابقه است. ما از سال ۹۷ واردات دوچرخه سواری به کشورمان ممنوع شد که  این صنعت را دچار نقص کرد. در این زمان قیمت دوچرخه و ملزومات آن که در انبار ایران موجود بود به یکباره افزایش پیدا کرد. در سال ۹۸ تعداد زیادی از رکابزنان را نخبه یابی کردیم و تا اواسط سال رکابزنان مشکل خاصی نداشتند. در ادامه هر چه به پایان سال نزدیک می‌شدیم تعداد زیادی از ورزشکاران ریزش کردند، چرا که خانواده‌ها توان حمایت مالی نداشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها