واکنش کلوپ به عکس های لو رفته در گروه واتس اپی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در این روزهای قرنطینه روزگاری جالبی را سپری می کند.

واکنش کلوپ به عکس های لو رفته در گروه واتس اپی

شیوع ویروس کرونا باعث شد عوامل فوتبال از بازیکنان تا کادر فنی روی به سرگرمی های جدیدی بیاورند و هر روز اخبار جالبی در این خصوص منتشر می شود. یورگن کلوپ مدعی شد در این مدت غذا درست کردن یاد گرفته و برنامه هفته بعدش فرا گرفتن نحوه کروات زدن است.

 

یورگن کلوپ در گفت و گو با تلویزیون باشگاه لیورپول گفت: "در حال حاضر شرایط خوب نیست، اما این اوضاع به من فرصت داده تا کارهای زیاد و مختلفی انجام دهم. من در این دوره چیزهای جدید زیادی آموخته ام. من مسئول ظرف شستن و استفاده از ماشین ظرف شویی هستم که کار جالبی است، من حالا استاد استفاده از این دستگاه کوچک هستم و اولین بار املت هم درست کرده ام.

 

 

تخم مرغ هم زده ای که درست کردم بسیار خوب بود و تحت تاثیر قرار گرفتم، اما فرصت برای درست کردن آن برای یک بار دیگر نداشتم. حالا 52 ساله هستم اما نمی توانم کراوات ببندم، چالش هفته آینده این است که یاد بگیریم کراوات بستن یاد بگیرم.

 

آن یکی پسرم من با ما در اینجا است. وقتی قرنطینه شروع شد، او اینجا بود، بنابراین هنوز مانده و هر شب یکی از ما مسئولیت فیلم گذاشتن را بر عهده دارد. ما بارها Downton Abbey (یک مجموعه تلویزیونی تاریخی بریتانیایی) تماشا کرده ایم. من در گذشته آثار مارول را تماشا نکرده بودم، اما مرد آهنین و فیلم هایی از این دست را دیده بودم که اتفاقا از دیدن آن لذت بردم، لازم نیست برای تماشای این آثار خیلی تمرکز کنید.

 

ما یک گروه با همکلاسی هایم در واتس اپ داریم و از آنجا که من هیچ عکسی اینجا ندارم و همه آنها در خانه مادرم هستند، من هرگز در مورد گرفتن آنها فکر نکرده بودم. اما پسر عمویم که در کلاس من بود، شروع به ارسال عکس هایی از دوران کودکی ام کرد و سپس من از همکلاسی هایم پرسیدم که آیا عکس دیگری دارند یا نه که در ادامه آنها دیوانه وار عکس فرستادند.

 

 

صادقانه یک روز فوق العاده داشتم. من خیلی زیاد می خندیدم ، خیلی از خاطرات خوب برایم زنده شد و حالا خوشحالم که این همه عکس از گذشته دارم. من در جوانی عجیب و غریب به نظر می رسیدم. این برای بعضی ها خیلی خنده دار خواهد بود، در این شرایط سخت اگر مردم بخندند من خوشحال می شوم و مشکلی نیست."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها