بارسلونا در انتظار یک معاوضه بزرگ با چلسی +عکس

برای تابستان پیش رو، بارسلونا روی مهره های بزرگ و ارزشمندی دست گذاشته است. برای جذب یکی از آنها باشگاه کاتالان به فکر یک معاوضه هوشمندانه است.

بارسلونا در انتظار یک معاوضه بزرگ با چلسی +عکس

به نقل از موندودپورتیوو، در روزهای تعطیلی فوتبال پس از شیوع کرونا باشگاه بارسلونا در حال بررسی گزینه های مختلف برای نقل و انتقالات فصل 21-2020 است. بارسا در هر سه پست حمله، خط میانی و دفاع به بازیکن جدید نیاز دارد و برای هر منطقه نیز چندین بازیکن در فهرست خرید این تیم قرار دارند.

Portada de El Mundo Deportivo (España)

در خط میانی و با توجه به اینکه احتمال جدایی ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال بسیار بالاست، بارسا به دنبال هافبکی خلاق و البته با قدرت بدنی بالاست. اگر تا هفته گذشته تانگوی اندومبله ستاره فرانسوی تاتنهام و فابیان روئیز از ناپولی گزینه های اول بارسا محسوب می شدند؛ حالا یک گزینه جدید و خوشنام تر مطرح شده است: انگولو کانته.

کانته با سابقه انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس و دو قهرمانی در این رقابت ها حالا در صدر فهرست هافبک های مدنظر بارسا قرار دارد. قهرمان جهان با فرانسه، رئال مادرید را نیز خواهان خود می بیند ولی بارسلونا خوشبین است که بتواند این ستاره فرانسوی را در رقابت با رئال به خدمت بگیرد.

کانته تمام خصوصیات یک هافبک بزرگ و مطلوب بارسا را در خود دارد. در بارسا معتقدند که او بهترین هافبک توپگیر دنیاست. بازیکنی که با دوندگی و سختکوشی خود در زمین، می تواند کیفیت بازی بارسلونا را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

برای جذب او بارسلونا یک برنگ برنده نیز در اختیار دارد. این برگ برنده کسی نیست جز فیلیپه کوتینیو.

ستاره برزیلی که قرضی برای بایرن بازی می کند، به احتمال قریب به یقین تابستان به بارسا باز خواهد گشت چرا که بایرنی ها قصد فعال کردن بند خرید او را ندارند.

کوتینیو اما سخت مورد علاقه باشگاه چلسی و سرمربی این تیم فرانک لمپارد قرار دارد و منابع انگلیسی خبر از تمایل این باشگاه برای جذب او داده اند. بارسلونا با علم این قضیه، قصد دارد پیشنهاد معاوضه کوتینیو با کانته را مطرح کند. ارزش هر دو بازیکن مشابه است و 80 میلیون یورو تخمین زده می شود.

اخیرا ایجنت کوتینیو خبر از این داد که این بازیکن قصد دارد به لیگ برتر بازگردد و هیچ علاقه ای برای حضور در بارسا ندارد. آبی اناری ها نیز قصد حفظ کوتینیو را ندارند و امیدوارند چلسی با این پیشنهاد موافقت کند. تاتنهام، لستر و آرسنال نیز دیگر تیم های انگلیسی خواهان کوتینیو هستند.

کانته همچنین می تواند جانشینی بسیار مناسب برای بوسکتس نیز باشد. بوسکتس 32 ساله، به سال های پایانی فوتبالش در سطح اول اروپا نزدیک می شود و کانته می تواند به راحتی جای خالی او را پر کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها