منچستریونایتد همچنان به پل پوگبا اعتماد دارد

برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدید منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ همچنان به پوگبا به شدت اعتماد دارند.

منچستریونایتد همچنان به پل پوگبا اعتماد دارد

برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد که اخیرا با قراردادی بزرگ به این تیم پیوسته می‌گوید پل پوگبا بعد از شروع دوباره رقابتهای فوتبال، بعد از مدتها دوری از میادین به دلیل مصدومیت، برای شیاطین سرخ خواهد درخشید و یونایتد همچنان اعتماد زیادی به او دارد.

 

فرناندس معتقد است پل پوگبا از زمانی که از یوونتوس به یونایتد بازگشته با فشار بیش از حد و غیرمنصفانه روبرو بوده و این حجم انتقاد از او درست نیست. پوگبا در تابستان 2016 با قراردادی 112 میلیون دلاری یوونتوس را ترک کرده و به تیم سابقش منچستریونایتد بازگشت. او در دوران چهار ساله حضور در تورین خود را به عنوان یکی از بهترین بازی‌ساز‌های دنیا مطرح کرده بود.

 

 

فرناندس با تمجید از هم‌تیمی فرانسوی‌اش گفت:" از اینکه قرار است کنار پوگبا بازی کنم خیلی خوشحالم. ما بازیکنان خوب زیادی در خط میانی داریم. پل مدتها مصدوم بوده و همه می‌دانیم که چه کیفیتی دارد".

 

ستاره پرتغالی یونایتد در ادامه گفت:" در فوتبال مردم وقتی  یک بازیکن اشتباهی می‌کنند خیلی راحت فراموش می‌‌کنند که او چه فوتبالیست خوبی بوده. شما ممکن است 34 بازی عالی کار کنید ولی خراب کردن در یک بازی کافی است تا دیگر به خاطر آن یک بازی بد به یاد آورده شوید. پل مصدوم بوده و انتظارها از او خیلی بالا است و طبیعی است در چنین شرایطی او آنطور که می‌تواند ندرخشد. همه انتظار دارند پل پوگبا برای یونایتد مثل رونالدو در یوونتوس یا مسی در بارسلونا کار کند".

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها