دردسر جدید اینتر برای جذب هافبک بارسلونا

به نظر می‌رسد که اینتر برای جذب آرتور ویدال از بارسلونا با یک دردسر جدید مواجه شده است.

دردسر جدید اینتر برای جذب هافبک بارسلونا

در تابستان سال ۲۰۱۸ بود که آرتور ویدال تصمیم به جدایی از بایرن‌مونیخ گرفت تا این بار در لالیگا و باشگاه کاتالانی بارسلونا را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کند. ستاره شیلیایی اما در یکی دو فصل اخیر بیشتر به عنوان بازیکن جانشین به کار گرفته شده و هیچ گاه نتوانسته به طور کامل خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کند.

نیمکت‌نشینی ویدال باعث شد که در نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی در رابطه احتمال جدایی این بازیکن از بلوگرانا به گوش برسد. همچنین گفته شد که آنتونیو کونته و اینتر به شکل جدی خواهان جذب این بازیکن هستند اما در نهایت این انتقال نهایی نشد تا ویدال حداقل تا پایان فصل در جمع آبی و اناری ها ماندگار شود.

حالا اما دوباره شایعات حضور ویدال در اینتر قوت گرفته است. با این حال امروز نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شد که دو مشکل بر سر راه انتقال ویدال به نراتزوری وجود دارد. اول اینکه باشگاه ایتالیایی حاضر به پرداخت رقم درخواستی بارسلونا یعنی ۲۰ میلیون یورو نیست و از طرف دیگر نراتزوری علاقه ای به منجر شدن این انتقال به یک معاوضه ندارد.

با این حال ساعاتی پیش کالچو مرکاتو گزارش داد که علاوه بر موارد ذکر شده مشکل دیگری بر سر راه حضور هافبک شیلیایی در اینتر وجود دارد. ویدال ۳۲ ساله برای پیوستن به اینتر خواهان عقد قراردادی سه ساله است. موضوعی که بر اساس ادعای کالچو مرکاتو و با توجه به سن بالای این بازیکن با مخالفت باشگاه اینتر روبرو خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها