روبرت لواندوفسکی در آستانه انتقال به جنوا

انتقال رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی در سال 2010 در آخرین لحظه منتفی شده است.

روبرت لواندوفسکی در آستانه انتقال به جنوا

 مدیر ورزشی سابق جنوا ، استفانو کاپوزوکا اعتراف کرد که در سال 2010  تقریبا این تیم در آستانه جذب رابرت لواندوفسکی بوده است. لواندوفسکی در آن زمان هنوز در لهستان و برای تیم لچ پوزنان بازی می کرد.

 

استفانو کاپوزوکا گفت: "توافق برای جذب لواندوفسکی در سال 2010 انجام شد. گاسپرینی او را به خوبی می شناخت. او هنوز زیر نظر کادر پزشکی برای معالجه بود، اما در ادامه رئیس باشگاه مانع این انتقال شد."

 

 

لواندوفسکی 31 ساله به یکی از گلزن ترین مهاجمان جهان تبدیل شده و در مجموع 303 گل برای دورتموند و بایرن مونیخ به ثمر رسانده است. اما باشگاه  چند سال بعد این اشتباه را تکرار نکرده و کریستوف پیانتک را از کراکوویا با قیمت فقط 4 میلیون یورو در ژوئن سال 2018 خریداری کرد و مدتی بعد او را با مبلغ 30 میلیون یورو به میلان فروخت.

 

با این حال، کاپوزوکا از پرزیوسی به جذب امضای دیگو میلیتو در سال 2004 و هنگامی که هنوز برای باشگاه ریسینگ آرژانتین بازی می کرد، تمجید کرد. دیگو میلیتو قبل از نقش آفرینی در سه گانه اینتر در سال 2010 موفق شد 60 گل برای جنوا به ثمر برساند. او گفت: "این بازیکن با مبلغ کمی به جنوا پیوست و در سالهای بعد تبدیل به قهرمان بزرگی شد."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها