منچستر یونایتد آماده شکستن رکورد تاریخ نقل و انتقالات

باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد با پیشنهادی وسوسه انگیز به مهاجم تاتنهام رکورد تاریخ نقل و انتقالات فوتبال را بشکند.

باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد با پرداخت ۲۲۷ میلیون یورو مبلغ درخواستی تاتنهام هری کین مهاجم ملی پوش این باشگاه را جذب کند و رکورد جدیدی در تاریخ نقل و انتقالات فوتبال بر جای بگذارد.

این رکورد در حال حاضر در دست پاری سن ژرمن است که تابستان سال ۲۰۱۸ برای خرید نیمار از بارسلونا ۲۲۲ میلیون یورو پرداخت کرد.

یونایتد قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود را تقویت کند و اولدترافورد را واقعاً به تئاتر رویا‌ها تبدیل کند.

شیاطین سرخ چندین هدف را روی میز دارند، اما آن‌ها مذاکرات خود را روی دو جهت متمرکز کرده اند، جیدون سانچو ستاره دورتموند و هری کین. اما این مهاجم تاتنهام است که منچستر یونایتد می‌خواهد برای جذب او بیشترین مبلغ تاریخ را بپردازد و رکورد نقل و انتقالات را بشکند.

سخنان چند هفته پیش هری کین که برای اولین بار درباره ترک تاتنهام صحبت کرد زنگ‌ها را در تاتنهام به صدا درآورده است.

از زمانی که ویروس کرونا خزانه تاتنهام را خالی کرده است، دنیل لوی رئیس باشگاه، تحت فشار بسیاری قرار دارد.

اوضاع در این باشگاه خوب نیست و آن‌ها فروش هری کین را راهی برای کاهش و اوضاع آزاردهنده باشگاه می‌دانند. لوی هنوز هم ۷۰۰ میلیون یورو بابت ساخت ورزشگاه جدید بدهکار است.

او برای فروش کین ۲۲۷ میلیون یورو قیمت گذاشته است. یونایتد مشتاق است تا این مهاجم بزرگ را به خدمت بگیرد و رفتن به سراغ مهاجم تیم ملی انگلیس و شکستن رکورد ۲۲۲ میلیون یورویی پاری سن ژرمن را دیوانگی نمی‌داند.

گزینه دیگر منچستریونایتد هالند است، اما با وجود رابطه خوب این بازیکن نروژِی با سولشر، او را به رئال یا پاری‌سن‌ژرمن نزدیک تر می‌دانند.

گر چه منچستر یونایتد باید ابتدا چند بازیکن خود را بفروشد تا خریدی انجام دهد بازیکنانی مانند الکسیس سانچز جونز، جسه لینگارد، آندرس پریرا و کریس اسمالینگ در فهرست فروش این تیم هستند.

آن‌ها همچنین می‌خواهند برای پل پوگبا ستاره فرانسوی خود پول خوبی بگیرند، رئال مادرید و یوونتوس خواهان خرید او هستند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها