واکنش فدراسیون به انتخاب سرمربی سابق پرسپولیس برای تیم ملی!

سخنگوی فدراسیون فوتبال شایعه تغییر سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد.

شب گذشته شایعاتی انتشار یافت که در آن از بازگشت گابریل کالدرون به فوتبال ایران و حضور او روی نیمکت تیم ملی به جای دراگان اسکوچیچ خبر داده بود که تعجب بسیاری از هواداران فوتبال را به همراه داشت.

 

در حالی که اسکوچیچ هنوز هیچ تمرین و مسابقه‌ای را همراه با تیم ملی نداشته، اما این خبر در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد و در آن عنوان شده بود که کالدرون پذیرفته که حضور مستمر در ایران داشته باشد و علاوه بر آن این مربی پذیرفته در صورت توافق با فدراسیون فوتبال ایران، از طلب ۵۵٠ هزار دلاری‌اش از پرسپولیس نیز صرف نظر کند.

 

همچنین خبرگزاری ایسنا عنوان کرده بود که با توجه به شرایط پیش آمده و اینکه قرارداد اسکوچیچ تنها تا تیرماه ۹۹ است، فدراسیون فوتبال نیز تمایل دارد ضمن قطع همکاری با او، قرارداد جدیدی با سرمربی نیم‌فصل اول پرسپولیس به امضاء برساند.

 

اما اکنون، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این خبر اظهار کرد: دراگان اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم‌ ملی ایران است و بحثی درباره تغییر وی وجود ندارد؛ براین اساس شایعه مذاکره با مربیان دیگر تکذیب می‌شود‌.

 

او ادامه داد:  اسکوچیچ تا آخرین روزهای سال گذشته در ایران حضور داشت و امور مربوطه را پیش می‌برد. وی با کسب اجازه از فدراسیون فوتبال و با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل بیماری کرونا راهی زاگرب شد و به محض اعلام فدراسیون برای از سرگیری برنامه‌ها به تهران مراجعت خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها