چرا رونالدو نمی‌خواهد به رئال مادرید بازگردد؟

ستاره پرتغالی پس از گذراندن ۹ فصل درخشان در مادرید تصمیم گرفت از کهکشانی‌ها جدا شود و به نظر نمی‌رسد دیگر برنامه‌ای برای بازگشت به رئال داشته باشد.

خوزه فونته هم تیمی کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال معتقد است رونالدو پس از ترک رئال مادرید، در‌های بازگشت خود به این تیم را باز گذاشته است.

با این وجود حقیقت این است که رونالدو پس از جدایی از رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس در‌های بازگشت به مادرید را خیلی محکم بسته است.

برنده ۵ توپ طلا در سال ۲۰۱۸ و پس از گذراندن ۹ سال موفقیت آمیز در سانتیاگو برنابئو، تصمیم گرفت از رئال مادرید جدا شود و با قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو راهی تورین شد.

بیشتر بخوانید: دلیل امتناع رئال مادرید از جذب رونالدو مشخص شد

ستاره سابق رئال مادرید اکنون ۳۵ ساله است و در دوران حضورش در مادرید ۴ بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و افتخارات تیمی و فردی بسیاری را تجربه کرد.

فونته مدافع سابق ساوتهمپتون و وستهام که با رونالدو در سال ۲۰۱۶ به قهرمانی جام ملت‌های اروپا دست یافت، اظهار داشت: کاملا واضح است که رونالدو همچنان باشگاه سابق خودش را دوست دارد. رئال مادرید اگر بزرگ‌ترین باشگاه جهان نباشد، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است.

او در ادامه گفت: رونالدو دوستان زیادی در مادرید دارد و در‌ها برای بازگشت او به رئال همچنان باز است؛ بنابراین اگر او روزی به مادرید برگردد، من تعجب نمی‌کنم.

با این حال به نظر نمی‌رسد ترک سری آ و بازگشت به مادرید برای رونالدو فایده چندانی داشته باشد.

رئال مادرید در فصل‌های اخیر سیاست نقل و انتقالاتی اش را تغییر داده و به جای جذب بازیکنان بزرگ با مبالغ هنگفت، از بازیکنان جوان و ارزان قیمتی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو استفاده می‌کند؛ بنابراین شاید بتوان گفت کهکشانی‌ها دیگر برای ستاره پا به سن گذاشته و گران قیمتی مانند رونالدو جایی ندارند.

همچنین رونالدو و رئیس باشگاه با یکدیگر روابط خوبی ندارند و با وجود این که هر ۲ طرف در رسانه‌ها مشکلات خود با یکدیگر را تکذیب می‌کردند، می‌شد تصور کرد که روابط رونالدو و پرز برای مدتی طولانی است که شکرآب شده و پس از پیروزی رئال مادرید برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا تنش میان این ۲ علنی شد.

بیشتر بخوانید: رونالدو قید قرنطینه را زد

رونالدو در آن مقطع از نارضایتی اش از شرایط شرایط موجود خبر داد و گفت: طی چند روز آینده به هوادارانی که همیشه پشت من بودند، پاسخ خواهم داد. دوران حضور در رئال زیبا بود.

پرز نیز در پاسخ به اظهارات رونالدو اعلام کرد: رئال مادرید از هر چیزی مهم‌تر است. من خوشحالم که رونالدو هم مانند من ۵ بار قهرمان اروپا شده است. این صحبت‌ها (جدایی رونالدو از رئال مادرید) هر تابستان تکرار می‌شود، اما هیچ وقت اتفاقی نمی‌افتد.

از طرف دیگر ستاره پرتغالی قصد دارد با ۳ تیم از ۳ کشور مختلف به قهرمانی اروپا دست یابد. کاری که پیش از این با منچستر یونایتد و رئال مادرید موفق شده بود آن را انجام دهد.

بازگشت به رئال مادرید از نظر اقتصادی هم برای رونالدو منطقی نیست، زیرا رونالدو در یوونتوس سالیانه ۵۲ میلیون پوند دستمزد می‌گیرد، در حالی که این مبلغ در رئال مادرید ۳۰ میلیون پوند بود. کاهش مالیاتی که رونالدو در تورین پرداخت می‌کند از دیگر مزایای حضور او در یوونتوس است.

از طرف دیگر رونالدو پس از پیوستن به یوونتوس از فعالیت‌های اقتصادی دیگرش هم عایدی بیشتری به دست می‌آورد. طبق اعلام فوربس او سال گذشته مبلغ ۳۶ میلیون پوند از قرارداد با برند‌های تجاری درآمد داشته است. همچنین درآمد‌های او در ایتالیا بابت پست گذاشتن در فضای مجازی بیشتر شده است.

همه این مسائل باعث می‌شود تا بازگشت رونالدو به رئال مادرید حداقل برای تابستان پیش رو منتفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها