وضعیت مبهم هیئت مدیره استقلال در روز‌های پُر تنش مالی باشگاه

با وجود تغییرات زیاد در کادر مدیریتی باشگاه استقلال، هنوز ترکیب هیئت مدیره این باشگاه مشخص نشده است.

با انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال همچنان این باشگاه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و پولی هم از سوی حامی مالی به باشگاه تزریق نشده است.

در حال حاضر حجت نظری و سعادتمند دو نفری هستند که هیئت مدیره آبی‌ها را تشکیل می‌دهند و البته کامران منزوی هم با وجود استعفا در این هیئت حضور دارد و هر سه عضو در نشست‌های اخیر موفق به جذب حامی مالی نشدند و البته شنیده شده در هفته جاری باز هم جلسه‌ای با حامیان مالی داشته باشند، چرا که استقلال در این روز‌ها با پرونده‌های متعدد شکایتی روبروست و بازیکنان و اعضای تیم دریافتی نداشتند و باشگاه استقلال با معضل جدی مواجه است و بدون شک اگر پولی به باشگاه تزریق نشود خطرات جدی برای استقلال به همراه دارد.

از طرفی هم اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تنها عضو اقتصادی در استقلال است که می‌تواند مشکلات زیادی را برای باشگاه رفع کند و در گذشته خلیل زاده با حضورش در باشگاه موفق شده بود پول زیادی را به بدنه باشگاه تزریق کند و اکنون در نبود وی باشگاه در آینده باید بابت بدهی‌ها پول میلیاردی پرداخت کند.

به هر ترتیب باشگاه استقلال به سرعت باید وضعیت هیئت مدیره اش مشخص شود، چرا که باشگاه بدون حضور اعضای اقتصادی روند خوبی را در پیش نمی‌گیرد و باید دید در آینده وضعیت حضور خلیل زاده در استقلال به کجا می‌رسد و مدیریت احمد سعادتمند آن هم با جیب خالی و این همه طلبکار به کجا می‌رسد.

باشگاهی که پرونده‌های شکایتی آن روی میز مدیریت روی هم قرار گرفته و هر لحظه استقلال از سوی فیفا می‌تواند با خطر جدی روبرو شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها