پیغام فتح‌الله‌زاده به مجیدی که لو رفت

ماجرای توصیه عجیب علی فتح‌الله‌زاده به فرهاد مجیدی چه بوده است؟

یکی از تیترهای شماره امروز خبرورزشی به لو رفتن فایل ارسالی فتح‌الله‌زاده برای فرهاد مجیدی بوده که در آن سرپرست پیشین استقلال از سرمربی آبی‌ها خواسته استعفا دهد.

 

آنطور که این روزنامه نوشته، در روزهای ابتدایی سرپرستی فتح‌الله‌زاده در استقلال،از طرف فرهاد به او پیغام دادند برای دیدن مجیدی باید به تمرین برود. واکنش سرپرست استقلال به پیغام مجیدی هم ارسال پیغام صوتی برای سرمربی تیمش بوده که یا او برای جلسه به دفتر باشگاه می‌آید یا استعفایش را می‌نویسد و می‌رود چون او حاضر نیست با مجیدی همکاری کند. البته بعد از این ماجرا، مجیدی به همراه رمضانی به دفتر باشگاه رفت تا با فتح‌الله‌زاده جلسه بگذارد و سوتفاهمات برطرف شود. 

 

گویا حالا و بعد از گذشت مدتی از ماجرا، این فایل صوتی به دست وزیر ورزش رسیده. اتفاقی که فتح‌الله‌زاده را مجبور به واکنش کرده است. خبرآنلاین از قول فتح‌الله‌زاده درباره این فایل صوتی نوشته:" من فایل صوتی را به شکل خصوصی به شخص آقای فرهاد مجیدی فرستادم. حالا اگر ایشان این فایل را به شخص وزیر یا خلیل زاده ارسال کرده که نباید این رفتار را انجام می‌داد. اگر حرفی هم زدم در آن مقطع بود و حالا که ایشان خبرش را داده، اگر دوست دارد می‌تواند فایل صوتی را هم منتشر کند و هیچ مشکلی وجود ندارد."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها