بازیکن شهر خودرو مصدوم شد

چند روزی یا بهتر است اذعان کنیم چند هفته ای است که بازیکنان تیم های لیگ برتری به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه تمرین می کنند تا حداقل شرایط آرمانی را در بازگشت دوباره به تمرینات داشته باشند.

 به طور حتم تمرینات انفرادی به هیچ وجه نمی تواند جای تمرینات گروهی را بگیرد به خصوص که اینروزها بازیکنان تیم های لیگ برتری در خانه خود تمرین می کنند. یکی از عواقب تمرین در خانه مصدومیت ها و آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا است. این اتفاق بد برای اکبر صادقی یکی از بازیکنان کلیدی تیم شهر خودرو رخ داده است و جالب اینکه او برای رفع مصدومیت خود فعلا باید صبر کند تا بتواند با مراجعه به فیزیوتراپی شرایط خوب خود را دوباره به دست بیاورد.

 

با اینکه شیوع ویروس کرونا در ایران و در دیگر کشورها همه لیگ ها را تعطیل کرده است هنوز فدراسیون های ملی تصمیم به پایان لیگ تا به اینجای کار نگرفته اند و قصد از سر گیری دوباره بازی ها را دارند. نکته مهم اینکه به طور حتم همه کشورها در شروع دوباره لیگ باید به تیم ها فرصت بدنسازی دوباره را بدهند چرا که در غیر اینصورت بازیکنان زیادی با مصدومیت مواجه خواهند شد. به خصوص که به نظر می رسد تعطیلی بازیکنان تیم های لیگ برتری از دو ماه هم فراتر رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها