دگرگونی کامل مدیریتی در باشگاه استقلال

احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال از وزارت ورزش حکم گرفت.

رئیس هیئت مدیره سابق استقلال که پیش از این در وزارتخانه ورزش به عنوان معاونت کل استعدادیابی فعالیت میکرد و پست های مختلفی از جمله مدیریت باشگاه بانک سرمایه و همچنین ریاست اداره کل تربیت بدنی استان مازندران را برعهده داشته، حالا مهم ترین شغل زندگی طولانی حرفه ای اش در ورزش ایران را از وزیر ورزش دریافت خواهد کرد.

 

احمد سعادتمند جانشین علی فتح الله زاده خواهد شد که به دلیل بیماری کرونا بعد از انتصاب به سمت مدیرعامل، به ساختمان باشگاه در سعادت آباد رفت اما با گذشت چند روز و با بررسی شرایط و اوضاع و با شیوع بیماری کرونا در کشور، از پستی که به آن بسیار هم علاقه داشت کنار کشید تا راه برای بازگشت احمد سعادتمند که سال گذشته از  ریاست هیئت مدیره کنار رفته بود، باز شود.

 

سعادتمند که در ابتدای سال  برادر خود را نیز از دست داده بود، از روز دوم فروردین کارش را در تهران آغاز کرده و با رایزنی ها و لابی های مختلف، در نهایت حکم خود را به عنوان مدیر دریافت کرد تا استقلال پس از ماه ها صاحب مدیرعامل مستقری شود که قرار است مسائل مختلف و در هم پیچیده باشگاه را در روزهای آینده حل کند.

 

در شرایطی که بزرگترین مشکل استقلال در ماه های گذشته مالی بوده است، سعادتمند با همراهی اسپانسری که قول تزریق 15 تا 20 میلیارد را به باشگاه داده، وارد عرصه شده و قصد دارد به سرعت پرونده های ملتهب کنونی این باشگاه را با پرداخت جریمه ها حل کند. او در گام اول باید به مسئله پرونده های خارجی بپردازد و سپس بحث پرداخت به ستارگان خارجی فعلی و همینطور بازیکنانی که از دریافتی های خود راضی نیستند را سامان دهد.بازیکنانی که به دلیل عدم پرداخت حقوق از طرف باشگاه در شب عید هفته گذشته پست های هماهنگی علیه مدیران باشگاه منتشر کردند.

 

انتصاب سعادتمند در حالی است که دو عضو قدیمی تر هیئت مدیره باشگاه خلیل زاده و موسوی که به همراه حجت  نظری و خود سعادتمند 4 عضو هیئت مدیره بودند (که این هم از نظر آئین نامه اشکال دارد) بعد از اختلافات شدیدی که در حین کار برای استقلال بینشان پیش آمد به این نتیجه رسیده‌ بودند که باید ائتلاف کنند تا خود سکان استقلال را در دست داشته باشند اما در نهایت وزارت ورزش روی تصمیم خود ماند و جالب اینکه خلیل زاده را نیز بعنوان رییس هیئت مدیره همراه خود کرد.


حالا وزارت ورزش باید دو عضو تازه به باشگاه اضافه‌ کند و کار تیم مدیریتی آبی‌ها آغاز شود.تیمی که از ظواهر امر برمی‌آید بلندپرواز و باانگیزه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها