هافبک جوان رن، عزیز کرده جدید رئال مادرید

روزنامه مارکا عکس صفحه اول خود را به ادواردو کاماوینگا هافبک باشگاه رن اختصاص داده و مدعی است او به احتمال زیاد مادریدی خواهد شد.

روزنامه اسپانیایی مارکا امروز صفحه اول خود را به ادواردو کاماوینگا، هافبک باشگاه فرانسوی رن اختصاص داده و با چاپ عکس او خبر داد که در راهروهای باشگاه رئال مادرید علاقه به این بازیکن جوان به شدت افزایش یافته و مدیریت رئال اعتقاد دارند که او در آینده یکی از ستاره‌های سانتیاگو برنابئو خواهد شد.

 

 

مارکا می‌گوید مدیریت و کادر فنی رئال مادرید معتقدند کاماوینگا، پل پوگبای آینده خواهد بود و از این گذشته برای جانشینی کاسمیرو، ستاره کهنه‌کار برزیلی رئال بهترین گزینه است.

 

ادواردو کاماوینگا در فرانسه با باشگاه رن تا سال 2022 قرارداد دارد. او در رن هواداران بسیاری دارد و در فصل جاری در جریان پیروزی این تیم مقابل پاری سن ژرمن در لوشامپیونا درخشش خارق‌العاده‌ای داشته. درخشش کاماوینگا در رن به حدی بوده که از تابستان گذشته تا امروز تقریبا نام تمامی باشگاه‌های بزرگ اروپایی به عنوان خواهان او مطرح شده.

 

با این حال مارکا می‌گوید رئال مادرید اولین باشگاهی بوده که استعدادیاب‌هایی را به فرانسه اعزام کرده تا او را از نزدیک و به دقت زیر نظر داشته باشند.

 

کاماوینگا در فرانسه و با پیراهن باشگاه رن آنچنان درخشیده که از همان آغاز باشگاه فرانسوی برایش قیمتی 80 میلیون یورویی در نظر گرفته بود و به همین علت بود که رئال در اوایل کار به دلیل قیمتی که بالاتر از ارزش واقعی تصور می‌کرد تصمیم گرفت مدتی از کاماوینگا فاصله بگیرد.

 

اما در تمام این مدت، استعدادیاب‌های رئال به زیر نظر گرفتن او ادامه دادند و گزارش‌هایی که به دفتر مرکزی رئال ارسال می‌کردند به جز تعریف و تمجید و نکات مثبت، حاوی چیز دیگری نبود. مارکا می‌گوید قرار بود کاماوینگا در ماه مارس امسال به تیم ملی این  کشور دعوت شود ولی ویروس کرونا باعث شد این مساله فعلا به تعویق بیفتد.

 

باید دید بعد از عبور از بحران کرونا و از سر گیری دوباره رقابت های فوتبال در سطح دنیا، بازار نقل و انتقالات چه سر و شکلی پیدا خواهد کرد ولی در این شکی نیست که کاوامینگا به احتمال زیاد امسال تابستان با مبلغی بیشتر از 100 میلیون یورو به باشگاهی دیگر منتقل خواهد شد و احتمال پیوستن او به رئال بیشتر ازسایر باشگاه‌ها به نظر می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها