سانچو به گران‌ترین بازیکن منچستر یونایتد تبدیل می‌شود؟

باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی مهاجم دورتموند را به خدمت بگیرد.

کادرفنی و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد قصد دارند برای تقویت خط حمله تیمشان، جیدون سانچو مهاجم انگلیسی دورتموند را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.  

سانچو در سال ۲۰۱۶ با قراردادی به ارزش ۸ میلیون پوند از منچستر سیتی جدا شد و به بورسیا دورتموند پیوست. نمایش خوب سانچو در ترکیب زنبور‌ها باعث شد این مهاجم ۲۰ ساله به تیم ملی کشورش هم دعوت شود و در برخی از دیدار‌های تیم ملی انگلیس فرصت بازی پیدا کند.  

باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد در تابستان پیش رو با ارائه پیشنهاد ۱۲۰ میلیون پوندی برای جذب سانچو، رکورد نقل و انتقالات خود را که اکنون با مبلغ ۸۹ میلیون پوند در اختیار پل پوگبا هافبک فرانسوی این تیم است، جا به جا کند.

طبق گزارش‌ها مسئولان باشگاه منچستر یونایتد امیدواری زیادی به نهایی شدن این انتقال دادند. این در حالی است که باشگاه آلمانی پیش از این پیشنهاد‌ دیگر تیم‌های مطرح انگلیسی از جمله چلسی و لیورپول را رد کرده بود تا سانچو در وستفالن ماندنی شود.  

با این حال باید دید ستاره ۲۰ ساله انگلیسی با تبدیل شدن به گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه منچستر سیتی، به ۴ سال دوری خود از پرمیر لیگ پایان می‌دهد یا در نهایت این انتقال منتفی می‌شود.  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها