کمک مالی سرخیو راموس برای مقابله با کرونا

سرخیو راموس برای مقابله با کرونا و کمک به بیماران کرونایی، مبلغی را به سازمان یونیسف کمک کرده است.

 به نقل از نشریه مارکا، سرخیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرده که به همراه هم‌تیمی‌هایش به سازمان یونیسف برای مقابله با ویروس کرونا کمک کرده است.

راموس گفت: من سفیر یونیسف هستم. قصد من این بود با همکاری این سازمان کمکی به بیماران کرونایی بکنم. از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که در این امر من را همراهی کردند. به نظر من همه مردم دنیا وظیفه دارند به بیماران کرونایی کمک کنند.

مدافع کهکشانی‌ها درمورد وضعیت خود در قرنطینه، بیان کرد: ابتدا تحمل این شرایط برایم مشکل بود ولی با گذشت زمان به آن عادت کردم. من در این مدت سعی کرده‌ام با تمرینات ورزشی فیزیک بدنی خود را حفظ کنم. در این مدت برنامه غذایی، ورزشی و استراحتم را کاملا با زندگی حرفه‌ای ورزشی تنظیم کرده‌ام.

مدافع تیم رئال مادرید در رابطه با اقدامات تیمش برای مقابله با کرونا، گفت: تیم رئال مادرید نسبت به این مسئله بسیار حساس بود و از روز اول شیوع این بیماری در اسپانیا برای همه بازیکنان تیم دستور قرنطینه خانگی را صادر کردند. البته مربیان تیم به هر بازیکن برنامه غذایی و ورزشی مخصوص ارائه کردند تا شرایط فیزیکی بازیکنان در طول قرنطینه خانگی حفظ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها