صبر فرهاد به سر آمد؛ افشاگری آتشین مجیدی علیه وضعیت این روزهای استقلال!

فرهاد مجیدی اقدام به انتشار بیانیه‌ای جنجالی کرد.

شرایط و تغییرات این روزهای باشگاه استقلال و همچنین عدم دریافت مطالبات بازیکنان این تیم باعث شد تا فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان از این موضوع گله‌مند شود و در صفحه شخصی تلگرامی خود نسبت به این اتفاق واکنش تندی نشان دهد.

 

مجیدی با نشان دادن یک متن عنوان کرده است به چه دلیل ترکیب خلیل‌زاده و موسوی که افرادی پولدار به حساب می‌آمدند را تغییر داده‌‍اند و گویا این تغییرات از روی عمد اتخاذ می‌شود. وی در متنی نوشت: این تصمیم‌های نادرست مدیریتی را چه کسی برای استقلال می‌گیرد؟ چطور به این نتیجه می‌رسید که سرمایه‌دار برود و کارمند بیاید؟! پولدار برود و بی‌پول بیاید؟!


   آیا نمی‌دانید استقلال بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پول نقد فوری برای چند هفته آینده به خاطر بدهی‌های دادگاهی نیاز دارد؟! آیا نمی‌دانید بازیکنان من بدون یک ریال دریافتی شب عید به خانه‌هایشان رفتند؟ آیا می‌دانید فقط پرداخت ۲۰ درصد قرارداد‌های این بازیکنان یعنی ۱۰ میلیارد تومان پول؟

 

 می‌شنوم که می‌گویند چرا مربی در امور مدیریتی اظهار نظر می‌کند. کدام امور مدیریتی؟ کدام ساختار؟ کدام تشکیلات؟ آیا منظورتان یک ساختمان در سعادت آباد است و یک تیم ۴۰ نفره که هر روز باید برای دو ساعت تمرین به یک گوشه از تهران اسباب‌کشی می‌کند؟


دو ماه است که سکوت کردم تا شاید تصمیم گیرنده‌ها کاری کنند، اما از سکوتم سو استفاده می‌کنند. ترکیب خلیل‌زاده و موسوی در این وانفسای بی‌پولی چه نیازی به تغییر داشت؟ کار را به جایی رساندید که آدم شک کند مبادا این تصمیم‌ها عمدی است؟ آیا درد استقلال مصاحبه است یا بی‌پولی و دروغگویی و رفتار‌های عوامفریبانه؟ مگر استقلال آزمایشگاه است که آن را تبدیل به جایی برای آزمون و خطای مدیریتی کرده‌اید؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها