برانکو به ماه عسل می‌رود!

سرمربی تیم فوتبال عمان از بازگشت اجباری خود به کشور کرواسی خبر داد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با گرفتن مرخصی اجباری به دلیل شیوع ویروس کرونا به کرواسی بازگشت. او شغل خود را از دست نداده، اما از گرفتن این مرخصی اجباری  خوشحال است.

برانکو در مصاحبه با vecernji در اینباره بیان کرد: به هیچ وجه از لحاظ کاری برای من مشکلی پیش نیامده است. من از طریق مسقط به دوحه و بعد هم راهی  زاگرب و سپس وارژدین شدم. هنگام ورود به کرواسی نیازی نبود قرنطینه شوم، چون عمان کشوری پرخطری نیست و تنها ۲۴ نفر آلوده به وروس کرونا شده اند و ۱۲ نفر  قبلاً درمان شده بودند.

او ادامه داد: من و همسرم به قرنطینه می‌رویم و بعد از ۴۰ سال از زندگی زناشویی مان قصد داریم ماه عسلی داشته باشیم! البته شوخی می‌کنم،   ولی مشتاقانه منتظر زندگی خانوادگی هستم. با این حال ما قرار بود در ماه‌های مارس و ژوئن بازی‌هایی در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ انجام دهیم و مشخص نیست بازی هایمان را کِی دنبال می‌کنیم.

برانکو همچنین بیان کرد: من می‌خواستم اردوی تیم ملی عمان را برگزار کنم،   اما آن هم لغو شد؛ بنابراین حداقل یک ماه در خانه خواهم بود، زیرا همه فعالیت‌های ورزشی متوقف شده است. تیم ما چند بازیکن با کیفیت در لیگ‌های مختلف دارد و می‌توانیم در سطح آسیا نمایش خوبی از خود نشان دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها