رابیو: مشورت با بوفون در انتخاب یوونتوس نقش داشت

آدریان رابیو سرانجام پس از گمانه‌زنی‌های بسیار راهی یوونتوس شد.

رابیو: مشورت با بوفون در انتخاب یوونتوس نقش داشت

چند هفته پیش بود که آدریان رابیو پس از کش و قوس های فراوان بلاخره به عنوان بازیکن آزاد راهی تورین شد. حالا او معتقد است که یوونتوس جای مناسبی برای او است و به JTV در این باره می گوید:

"یوونتوس یک باشگاه بزرگ، دارای سابقه و با اعتبار است. خیلی خوشحالم که اینجا هستم. یکی از دلایلی که یوونتوس را انتخاب کردم این بود که می خواستم پیشرفت کنم و سطح خودم را ارتقا دهم. من در کنار بازیکنانی عالی بازی خواهم کرد. هیچ جای بهتری برای رشد کردن و پیشرفت وجود ندارد."

او همچنین در مورد استایل بازی خود می گوید:

"یک بازیکن چپ پا  و البته کسی که دوست دارد اندکی از هرکاری را انجام دهد هستم. حس می‌کنم یک بازیکن تهاجمی هستم و دوست دارم در حمله شرکت کنم اما دفاع کردن را هم دوست دارم. همانطور که امروزه گفته می شود، یک بازیکن باکس تو باکس هستم."

او همچنین در مورد انتخاب یوونتوس می گوید:

"قبل از اینکه به یوونتوس بیایم با بازیکنان زیادی از جمله بوفون صحبت کردم. او به خوبی این باشگاه را می‌شناخت و در مورد چگونگی زندگی در اینجا با من صحبت کرده یود. همیشه مهم است که برای گرفتن تصمیمی، مشورت بگیرید. حس خوبی بود که تعاریفی از سمت بوفون از اینجا شنیدم و بعد از آن در پیامی از او تشکر کردم و او در جواب گفت که فقط حقیقت را گفته است."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها