یک عمر دعوا سر قهرمانی پرسپولیس؟

طبیعی است که توقف لیگ موافقان زیادی داشته باشد؛ مخصوصا مدیران و مربیان باشگاه‌هایی که نتایج مورد انتظار را کسب نکرده‌اند...

طبیعی است که توقف لیگ موافقان زیادی داشته باشد؛ مخصوصا مدیران و مربیان باشگاه‌هایی که نتایج مورد انتظار را کسب نکرده‌اند. بنابراین اصلا عجیب نیست اگر در نظرسنجی احتمالی، تعطیلی لیگ موافقان بیشتری داشته باشد، اما در این شرایط مهم‌ترین ابهامی که باقی می‌ماند مربوط به سرنوشت قهرمان مسابقات است.

 

در حال حاضر پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته و از شانس بسیار بالایی برای فتح جام برخوردار است. با این وجود هنوز 9 مسابقه باقی مانده و تجربه پیشتازی ناکام تیمی مثل بهمن در میانه‌های دهه هفتاد نیز نشان می‌دهد هر اتفاقی ممکن است در ادامه راه رخ بدهد. خب الان چه باید کرد؟ آیا می‌توان جام را به پرسپولیس نداد و صدرنشینی مقتدرانه این تیم را پایمال کرد؟

 

در نقطه مقابل آیا اگر پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود، سایر رقبا طعنه نخواهند زد که مثلا این جام هم «اسنپی» بود؟ در نهایت هر تصمیمی که گرفته شود، این یک بلوای تاریخی خواهد شد؛ معمایی از جنس کنار گذاشتن پرسپولیس از لیگ آزادگان سال 76 که هنوز هم موافقان و مخالفان بر سرش در حال جنگ هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها