واقعا نمی‌دانم چه بگویم، کرونا زندگی‌ام را بهم ریخت

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران نروژ را به مقصد ایران ترک کرده و در قرنطینه به سر می‌برد.

سوشا مکانی دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس تهران در لیگ نوزدهم به نفت مسجد سلیمان بازگشت و پس از پایان نیم فصل اول رضایتنامه‌اش را دریافت کرد تا دوباره راهی نروژ شود.

 

مکانی در بازگشت به نروژ دوباره تیم میوندالن را انتخاب کرد و بار دیگر به این تیم پیوست. مکانی برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ راهی این تیم شده بود و برای سه فصل تحت قرارداد این تیم بود.

 

مکانی در بازگشت به نروژ به اردوی آماده سازی میوندالن پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر فوتبال نروژ ملحق شد.

 

پیش از آغاز مسابقات بازیکنان و اعضای تیم میوندالن برای یک اردوی یک هفته‌ای به کشور ترکیه سفر کردند. پس از سفر آنها در روز سه شنبه، اتحادیه فوتبال نروژ در روز پنج شنبه اعلام کرد که تمامی مسابقات لیگ نروژ که هنوز آغاز نشده بود تا ۱۵ آوریل به حالت تعلیق درآمده است.

 

بدین ترتیب عده‌ای از بازیکنان و اعضای کادرفنی روز شنبه و یکشنبه به نروژ بازگشتند و بازیکنان خارجی این تیم هم اجازه پیدا کردند تا به کشور خود سفر کنند اما باید در قرنطینه به سر ببرند.

 

سوشا مکانی، دروازه بان تیم میوندالن در این باره به خبرنگار ایلنا گفت:« واقعا نمی‌دانم چه بگویم، کرونا زندگی‌ام را بهم ریخت و برای تمام مردم جهان در حال حاضر اینگونه است. قرار بود برای تمرینات در ترکیه اردو بزنیم که مشخص شد مسابقات نروژ به تعویق افتاده است و به ما گفتند که می‌توانیم به خانه‌هایمان برگردیم. به ایران برگشتم و الان هم در قرنطینه هستم. از همه تقاضا می‌کنم تا این ویروس را جدی بگیرند و تا حد امکان در خانه بمانند و همینطور از مسافرت‌ها جلوگیری کنند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها