اختلافاتی وجود داشت که باعث استعفای انصاری فرد شد

معاون وزارت ورزش و جوانان در خصوص وضعیت پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

مهدی علی نژاد صبح امروز با حضور در برنامه ورزش و مردم به سوالات زیادی که اخیراً در ورزش ایران به وجود آمده است پاسخ داد.

 

وی درخصوص اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس و استعفای مدی عامل این باشگاه گفت: «ببینید یک سری اختلافاتی در هیئت‌مدیره و مدیرعامل وجود داشت که درنهایت باعث شد آقای انصاری‌فرد استعفای خود را اعلام کند. بلافاصله پس‌ازآن هیئت‌مدیره یک سرپرست را منصوب کرد که انشا الله به‌زودی مدیرعامل هم معرفی خواهد شد. من معتقدم این موضوع مشکل خاصی نیست و ما نگرانی از این بابت نداریم. به‌هرحال اختلاف‌نظر در همه‌جا به وجود می‌آید و طبیعی است که افراد علی‌رغم اینکه در مسیر درستی قرار دارند باهم در بعضی جنبه‌ها اختلاف‌نظر داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود: «البته سؤالاتی وجود که در بیانیه‌ای هم که از طرف باشگاه منتشر شد به آن سؤالات اشاره‌شده است که مدیرعامل سابق هم به آن پاسخ خواهند داد. نهایتاً من معتقدم تیم‌های استقلال و پرسپولیس آن‌قدر بزرگ هستند که با رفتن افراد دچار مشکلی نشوند. آدم‌های زیاد آمدند و رفتند اما این دو باشگاه به مسیر خودشان ادامه می‌دهند.»

 

علی نژاد همچنین درخصوص اظهارات انصاری‌فرد مبنی بر دخالت‌های وزارت ورزش در مسائل حتی جزئی باشگاه تأکید کرد: «من به‌هیچ‌وجه این ادعا را تائید نمی‌کنم. اگر جابجایی در این باشگاه انجام‌شده است صرفاً با نظر اعضای هیئت‌مدیره بود و این را بدانید که وزارت ورزش نه وقت آن را دارد و نه درشان خودش می‌داند که به جزییات تصمیم‌گیری این دو باشگاه ورود کند. هیئت‌مدیره‌ای منصوب شدند و آن‌ها  مدیرعامل را انتخاب کردند و همان اعضا باید خودشان پاسخ گوی تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند باشند و اینکه اداره مجموعه بر عهده همان افراد است. برای مثال من دیروز متوجه شدم که یک سری انتصاباتی انجام‌شده و واقعیت امر این است که من هم مثل شما از رسانه‌ها متوجه شدم که این افراد مسئولیت گرفتند. چون مثل فدراسیون‌ها قرار بر این نیست که در مورد انتصابات و تصمیماتی که می‌گیرند وزارت ورزش بخواهد دخالتی داشته باشد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها