ستاره ای که زیر نظر هانسی فلیک احیا شد+عکس

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، بعد از روی کار آمدن هانسی فلیک به یک مهره تاثیرگذار در این تیم تبدیل شده است.

انتقال فیلیپ کوتینیو از بارسلونا به بایرن مونیخ در تابستان یک زنگ خطر برای ستاره آلمانی این تیم یعنی توماس مولر بود‌. چراکه بسیاری معتقد بودند با آمدن ستاره برزیلی به بایرن، توماس مولر نیز نیمکت‌نشین او خواهد شد و در نهایت از جمع باواریایی ها جدا می‌شود.

در ابتدای فصل نیز چنین اتفاقی رخ داد و ستاره آلمانی به نیمکت‌نشینی زیر نظر نیکو کواچ عادت کرده بود؛ موضوعی که باعث شد شایعات زیادی درباره جدایی مولر از بایرن و پیوستن او به منچستریونایتد به گوش برسد. با این وجود کسب نتایج ضعیف بایرن باعث شد که سرمربی کروات این تیم یعنی کواچ اخراج شود و همین موضوع نیز شرایط را به طور کلی برای مولر تغییر داد.

بعد از اخراج کواچ، دستیار او یعنی هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بایرن معرفی شد. فلیک از همان ابتدا اعتقاد کامل خود را به مولر نشان داد و تا به اینجا از این بازیکن به عنوان مهره اصلی خود استفاده کرده است. حالا مولر یک ستاره کلیدی در ترکیب تیم او به حساب می آید. ستاره آلمانی امروز موفق شد نهمین گل خود را زیر نظر فلیک مقابل آگزبورگ به ثمر برساند. او همچنین در این مدت ۱۳ پاس گل نیز ارسال کرده تا مشخص شود که مولر زیر نظر سرمربی آلمانی احیا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها