دردسر استقلالی‌ها برای مرخصی به بازیکنان خارجی

با تعطیلی مسابقات لیگ برتر به احتمال فراوان بازیکنان خارجی استقلال ایران را ترک خواهند کرد مگر اینکه باشگاه به آنها اجازه سفر ندهد.

دردسر استقلالی‌ها برای مرخصی به بازیکنان خارجی

با تعطیلی مسابقات لیگ برتر طبیعتا تمرینات تیم فوتبال استقلال چند روزی تعطیل خواهد بود و همین تعطیلی باعث خواهد شد تا بازیکنان خارجی این تیم مثل دیاباته، میلیچ و بورودوف درخواست مرخصی کنند.

 

با توجه به عدم برگزاری مسابقات احتمالا استقلالی‌ها تمریناتشان را تنها 4-5 روز یا در نهایت یک هفته تعطیل خواهند کرد اما با توجه به اینکه اعلام شده مسابقات لیگ برتر از روز 14 فروردین از سرگرفته می‌شود شاگردان مجیدی باید تمرینات بدنی و هوازی را برای ادامه مسابقات آغاز کنند.

 

از طرفی استقلالی ها همین چند وقت پیش به دیاباته در اوج مصدومیت مرخصی دادند ولی روند درمان این بازیکن به تاخیر افتاد و شاید استقلالی‌ها این بار مجوز شوند به این بازیکن مرخصی ندهند. میلیچ و بورودوف دو بازیکن خارجی دیگر استقلال هستند که شاید برای دیدار با خانواده به کشورهای خود سفر کنند.

 

به این ترتیب استقلالی‌ها از همین حالا با دردسر بازگشت این بازیکنان مواجه خواهند شد و هر روز شایعات در خصوص عدم بازگشت این بازیکنان به دلیل کرونا، عدم دریافت مطالبات و ... داغ خواهد شد. باید دید فتح‌الله‌زاده و کادر فنی تیم استقلال در این زمینه چه تصمیمی اتخاذ می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها