فیفا مسابقات مقدماتی جام جهانی را لغو می‌کند!

خبرنگار سعودی مدعی شد فیفا تصمیم دارد رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی قطر را به تعویق بیندازد.

فیفا مسابقات مقدماتی جام جهانی را لغو می‌کند!

مسابقات ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا با سردرگمی عجیبی رو به رو شده‌اند؛ به خصوص در قاره آسیا ابتدا سوپرلیگ چین که قرارد بود فصل جدیدش آغاز شود تا مدت نامعلوم به تعویق افتاد؛ پس از آن مسابقات باشگاهی در کره جنوبی و ژاپن هم تحت تاثیر قرار گرفت تا اینکه به دلیل شیوع این ویروس در ایران، تمامی مسابقات فوتبال هم تا پایان سال جاری لغو شد.

 

با توجه به شیوع این ویروس در قاره اروپا مسابقات باشگاهی لیگ سوئیس به تعویق افتاد و مسابقات سری آ ایتالیا نیز تا یک ماه آینده پشت درهای آینده برگزار می‌شود. با توجه به اینکه رقابت‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فعلا به تعویق افتاده است همینطور احتمال دارد که این بازی‌ها در این فصل پایان یابند و به صورت کلی لغو شود.

 

با توجه به اینکه شنیده می‌شد قرار است این موضوع بین مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد در آستانه از سرگیری رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 یک خبرنگار سعودی اعلام کرد این بازی‌ها برگزار نخواهد شد.

 

نواف الآسیوی، خبرنگار عربستانی در صفحه رسمی توییترش با اعلام این خبر نوشت:"فیفا به علت شیوع ویروس کرونا تصمیم به تعویق درآوردن همه دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 که قرار بود در ماه مارس و ژوئن برگزار شود، دارد".

 

درصورتی که این تصمیم فیفا به صورت رسمی اعلام شود، برگزاری تمامی مسابقات در این دور به زمان دیگری موکول خواهد شد و همینطور بازی‌های تیم ملی کشورمان با هنک کنگ و کامبوج که قرار بود در این بازه زمانی به انجام برسد نیز لغو خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها