مهدی: ناچاریم لیگ را تمام کنیم مگر ...

سهیل مهدی می گوید احتمالی تعطیلی مسابقات فوتبال در سطوح مختلف وجود دارد.

مهدی: ناچاریم لیگ را تمام کنیم مگر ...

 سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما، در رابطه با تصمیم تعطیلی مسابقات تا ۱۴ فرودین ماه سال ۱۳۹۹ توضیح داد: همانطور که مستحضر هستید، در بیانیه قبلی مسابقات یک هفته به تعویق افتاد و منتظر دستور جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا بودیم. امروز بنابر دستورالعملی که برای ما صادر شد، مقرر شد که مسابقات سال ۹۸ به طور کلی لیگ های فوتبال کشور به تعویق بیفتد. به امید خدا این بحران به زودی به حداقل برسد و مسابقات از ۱۴ فروردین از سر گرفته شود.


مهدی در مورد زمان برگزاری بازی های معوقه نیز بیان کرد: تمامی مسابقات را از ۱۴ فرودین شروع می کنیم و بازی های به ترتیب برگزار می شوند.


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به این سوال که احتمال تعطیلی کلی مسابقات در فصل جاری فوتبال ایران وجود دارد یا خیر، اضافه کرد: امیدواریم به این شرایط نرسیم. این بدترین حالت برای فوتبال کشور ما خواهد بود. ما علاوه بر اینکه باید نماینده های ایران به لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کنیم، بحث صعود و سقوط تیم ها را نیز بایستی دنبال کنیم. این کار ما را سخت می کند. ما ناچاریم شرایط را به سمتی ببریم که لیگ ها را تمام کنیم.

 

سوال آخر در رابطه با این موضوع بود که اگر تا تاریخ ۱۴ فرودین ماه شرایط به حالت نرمال بازنگردد، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد که مهدی گفت: بله طبیعتا این تاریخ بر اساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا است ولی اگر ادامه دار باشد، تمهیدات بعدی را نیز به همراه خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها