حضور همزمان باقری در پرسپولیس و تیم ملی اصلا به صلاح نیست

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور همزمان باقری در تیم ملی و پرسپولیس به صلاح هیچ‌کدام از آنها نیست.

حضور همزمان باقری در پرسپولیس و تیم ملی اصلا به صلاح نیست

ابراهیم قاسمپور، در خصوص حضور کریم باقری در تیم ملی به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ و موافقت پرسپولیس برای پیوستن این مربی به صورت موقت به تیم ملی، اظهار داشت: این اتفاق اصلاً به صلاح تیم ملی و حتی پرسپولیس نیست. مربی تیم ملی باید تمرکز، فکر و ذهنش یکجا باشد و همه وقت و همّ و غمش را روی یک تیم متمرکز کند.

 

وی افزود: اینکه یک مربی هم‌زمان بخواهد در دو تیم فعالیت کند و یک هفته در تمرین پرسپولیس باشد و هفته بعد در تمرین تیم ملی، اصلاً به صلاح نیست. معتقدم مربی باید فکر و ذهنش روی یک محیط باشد. 

 

وی در خصوص مباحث طرفداری که در این زمینه مطرح می‌شود و حتی در زمان سرمربیگری علی پروین و منصور پورحیدری نیز بحث‌های رنگی در تیم ملی مطرح می‌شد، گفت: این مباحث همیشه بوده، هست و خواهد بود، اما کریم باقری صداقت و سلامتش مورد تأئید همه است. البته برخی‌ها در گذشته نشان دادند که بحث آبی و قرمز در تیم ملی برایشان مهم است و همیشه این تمایلات رنگی در قدیم وجود داشته است.

 

قاسمپور ادامه داد: در صداقت مرحوم پورحیدری هیچ شکی ندارم، ولی الان کم پیش می‌آید که در تیم ملی بحث رنگی مطرح شود. طبیعی است که تماشاگران تعصب خاصی روی تیم‌های باشگاهی خود داشته باشند، ولی تیم ملی مملکت‌مان به مباحث رنگی ارجحیت دارد و اصلاً نباید در این زمینه صحبت شود.

 

وی با اشاره به اینکه توصیه‌اش در این زمینه برای انتخاب مربی تیم ملی چیست، گفت: در توانایی کریم باقری شکی وجود ندارد، ولی فکر می‌کنم وحید هاشیمان با توجه به حضورش در کنار ویلموتس به تیم ملی اشراف دارد و از سوی دیگر، فردی نیست که به رنگ‌ها گرایش داشته باشد. او از نظر اخلاقی شناخته شده است و اهل پارتی‌بازی و بده بستان هم نیست. هاشمیان هم که در بالاترین سطح فوتبال در کشور آلمان حضور داشته و دوره‌های مربیگری را هم در آنجا پیگیری کرده، می‌تواند گزینه خوبی برای دستیاری اسکوچیچ باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها