تبریک انصاری فرد به مدیرعامل جدید باشگاه پیکان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتصاب مدیرعامل پیشین باشگاه به سمت مدیرعاملی باشگاه پیکان را تبریک گفت.

تبریک انصاری فرد به مدیرعامل جدید باشگاه پیکان

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاریفرد، ضمن ارسال پیام تبریک باشگاه پرسپولیس در گفتگویی تلفنی انتصاب حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین سرخپوشان ایران به سمت مدیرعاملی باشگاه پیکان را به وی و این باشگاه تبریک گفت.

مدیرعامل پرسپولیس در این گفتگو ضمن اشاره به این مساله که تلاش‌ها و زحمات محمود شیعی، مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان، نقش مهمی در حفظ این تیم قدیمی در لیگ برتر و معرفی بازیکنان خوب به فوتبال ایران، ایفا کرده است، ابراز امیدواری نمود که با توجه به سوابق طولانی و موفق حمیدرضا گرشاسبی در ورزش و باشگاه پرسپولیس، همگان شاهد رشد و پیشرفت روز افزون باشگاه پیکان باشند.

محمد حسن انصاریفرد همچنین با اشاره به آن مسئله که حضور علیرضا رحیمی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، در هیات مدیره باشگاه پیکان نیز به عنوان مدیری باسابقه، برای فوتبال ارزشمند بوده است، حضور هر چه بیشتر اعضای خانواده پرسپولیس به عنوان مدیر، سرمربی، مربی و بازیکنان تاثیرگذار در صحنه‌های فوتبال را مایه خرسندی و سربلندی باشگاه پرسپولیس دانست.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تعامل سازنده در کنار رقابت ورزشی بین باشگاه‌ها به رویه‌ای در فوتبال ایران بدل شود.

گفتنی است؛ حمید رضا گرشاسبی چندی پیش به عضویت هیات مدیره باشگاه پیکان درآمد و با انتخاب اعضاء رئیس این هیات مدیره شده بود. مدیر کلی ورزش و جوانان استان خوزستان، مدیر کلی ورزش و جوانان استان تهران و مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، بخشی از مسئولیت‌های وی در سال‌های اخیر بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها