تعطیلی ۲ هفته‌ای کارمندان ژاپنی در طول المپیک

کارگان ژاپنی به خاطر برگزاری بازی‌های المپیک نزدیک به دو هفته در خانه خواهند ماند تا ترافیک این شهر برای بازی‌های المپیک به حداقل برسد.

تعطیلی ۲ هفته‌ای کارمندان ژاپنی در طول المپیک

به نقل از گاردین، صدها هزار نفر در توکیو به مدت دو هفته در خانه خواهند ماند تا این اقدام به کاهش ترافیک و شلوغی در طول بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ کمک کند. هر روز ۸ میلیون نفر برای کار وارد شهر توکیو می‌شوند و از این کلان شهر خارج می‌شوند. برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در توکیو قطعاً می‌تواند این ترافیک سرسام آور را کاهش دهد.

بنابراین، در تلاش برای جبران ورود هزاران نفر از هواداران ورزشی، بیش از ۵۰،۰۰۰ کارمند از فوجیتسو، ۳۴ هزار نفر از NEC، از دفتر توکیو تویوتا ۱۶۰۰ نفر و ۳۰۰۰ نفر از کارمندان دیگر در این مدت تعطیل خواهند بود و در خانه می‌مانند.

قرار است این اتفاق به صورت آزمایشی، امسال انجام شود و میزان کاهش ترافیک در خیابان‌ها و شهر توکیو محاسبه شود.

همچنین شرکت سازنده تجهیزات اداری Ricoh در حال برنامه‌ریزی برای بستن دفتر خود در توکیو برای دو هفته در زمان المپیک است و مکان‌هایی را برای ملاقات اینترنتی بین کارمندان و ارباب رجوع‌ها ایجاد کرده است تا بدون نیاز به آمدن به شهر توکیو، کار خود را انجام دهند.

المپیک ۲۰۲۰ از جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و تا ۱۹ مرداد به طول خواهد انجامید و در ادامه بازی‌های پارالمپیک برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود در شلوغ‌ترین روزهای المپیک ۶۵۰ هزار نفر تماشاگر حضور داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها