سهراب مرادی زیر تیغ جراحی

رئیس فدراسیون پزشکی تاکید کرد که بعد از معاینه دقیق سهراب مرادی در آلمان در مورد مصدومیت وی و اینکه نیاز به جراحی دارد یا نه، تصمیم گیری می‌شود.

سهراب مرادی زیر تیغ جراحی

سهراب مرادی هفته گذشته و درجریان تمرینات از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد تا بازهم پیرامون این وزنه بردار و حضورش در مسابقات انتخابی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو ابهاماتی ایجاد شود.

البته قرار است سهراب مرادی به زودی عازم آلمان شود تا توسط تیم پزشکی که پیش از این معالجه ناحیه آسیب دیده کمرش را بر عهده داشت مجدد تحت معاینه قرار بگیرد. به گفته غلامرضا نوروزی و با وجود برخی اظهارنظرها در مورد آسیب دیدگی این وزنه بردار و اینکه اینبار این موضوع مانع از حضورش در میدان انتخابی پیش رو (مسابقات جهانی تایلند) می شود، نتیجه معایناتی که قرار است در هانوفر بر روی مرادی انجام شود در مورد وضعیت نهایی او تعیین کننده خواهد بود.

غلامرضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه سال گذشته سهراب مرادی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد طوریکه مدتی از تمرین و مسابقه به دور بود، گفت: اینکه ورزشکاری بعد از سپری کردن یک دوره مصدومیت و در آستانه حضور در مسابقات انتخابی المپیک با یک آسیب دیدگی دیگر مواجه شود، بدشانسی بزرگی است که سهراب مرادی با آن مواجه شده است.

وی ادامه داد: در بررسی های دقیقی که از کتف آسیب دیده سهراب مرادی به عمل آمده، مشخص شده که پارگی های مختصری در تاندون و عضله وی ایجاد شده است. به همین دلیل و برای اینکه وضعیت مصدومیت او به صورت دقیق تر بررسی شود و مشخص شود که برای درمان دقیقاً چه اقداماتی باید صورت بگیرد، تصمیم به اعزام او به آلمان گرفته شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: در مورد وضعیت سهراب مرادی و اینکه آیا به مسابقات جهانی پیش رو می رسد یا نه نمی توان نتیجه مشخصی را اعلام کرد. برخی اظهارنظرها مبنی بر این بوده که او نمی تواند در این رقابت ها شرکت داشته باشد اما تا زمانی که معالجه دقیق و نهایی در آلمان بر روی سهراب مرادی انجام نشود، نمی توان به نتیجه مشخصی از وضعیت او رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که «ظاهرا آسیب دیدگی سهراب مرادی خیلی جدی است که باید در آلمان معالجه شود؟»، گفت: البته اگر هم این مصدومیت جدید برای این وزنه بردار ایجاد نمی شد او باید سفری به آلمان انجام می داد تا وضعیت آسیب دیدگی قبلی خود را پیگیری کند. مرادی در آلمان آسیب دیدگی کمر خود را درمان کرد. او باید مجدد به هانوفر سفر می کرد تا از این حیث معاینات دوباره ای روی او انجام شود به همین دلیل وقتی با آسیب دیدگی کتف روبرو شد، تصمیم گرفتیم تا این مصدومیت را هم در آلمان پیگیری کنیم.

«مصدومیت سهراب مرادی منجر به جراحی او خواهد شد؟»، وی در پاسخ این پرسش گفت:  بعد از معاینه دقیق سهراب مرادی در آلمان در مورد مصدومیت وی و اینکه نیاز به جراحی دارد یا نه، تصمیم گیری می‌شود. 

نوروزی با تاکید بر اینکه تلاشمان اعزام هر چه زودتر سهراب مرادی به آلمان است، ادامه داد: البته هنوز زمان اعزام سهراب مرادی به هانوفر مشخص نیست. این موضوع به مسائلی مانند صدور ویزا بستگی دارد که از حیطه وظایف و اختیارات ما خارج است. البته که پیگیری های لازم انجام می شود تا صدور ویزا زودتر به سرانجام برسد تا برای معالجه و درمان سهراب مرادی زمان را از دست ندهیم.

وی تاکید کرد: برای بهبودی سهراب مرادی و بازگشت او به میادین هر کاری لازم باشد انجام می دهیم. سهراب از امیدهای کاروان ایران برای کسب سهمیه و مدال المپیک توکیو است. پیگیر وضعیت درمانی او خواهیم بود اما قدر مسلم اینکه سلامتی این وزنه بردار بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.

رئیس فدراسیون پزشکی در پایان در مورد هزینه های درمان سهراب مرادی گفت: این فدراسیون با همکاری کمیته ملی المپیک هزینه های درمان را تامین و پرداخت می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها