آقای گل کوپا آمریکا در رادار آرسنال

اورتون وینگر تیم گرمیو، با کسب عنوان آقای گلی کوپا آمریکا کارنامه خوبی برای خود دست و پا کرده و حالا در رادار باشگاه آرسنال قرار گرفته است.

آقای گل کوپا آمریکا در رادار آرسنال

«اونای امری» سرمربی آرسنال از مدت‌ها پیش اعلام کرده که به دنبال بازیکنی‌ست که بتواند در عرض بازی کند و نبض بازی را در اختیار بگیرد و حالا توپچی‌های لندن  صحبت با «اورتون سوارز» ستاره پرفروغ تیم ملی برزیل و آقای گل رقابت‌های کوپا آمریکا 2019 را آغاز کرده‌اند.

طبق گفته نشریه برزیلی «گلوبو اسپورته»؛ «ادو» مدیر فنی جدید آرسنال، با «گیلمار ولوز» مدیر برنامه‌های «اورتون» وارد مذاکره شده و شرایط این بازیکن برای انتقال به ورزشگاه «امارات» را مورد بررسی قرار داده است. جالب اینکه ادو به تازگی از سمت خود به عنوان مسئول هماهنگی‌های تیم ملی برزیل کنار رفت و به آرسنال پیوست.

«اورتون سوارز» وینگر برزیلی پیشنهاداتی از اسپانیا و ایتالیا هم دارد اما آرسنال مصمم است انتقال او را در همین تابستان نهایی کند. قرارداد اورتون باشگاه فعلی‌اش یعنی «گرمیو» تا سال 2022 اعتبار دارد و بند فسخ قرارداد او 90 میلیون پوند است. با این وجود گفته می‌شود آرسنال این شانس را دارد تا او را با 45 میلیون پوند سرخ‌پوش کند.

اورتون در همین رابطه در گفتگو با «رادیو جنرال» گفت: «من یک پیشنهاد خوب پیش روی خود دارم اما نمی‌توانم نامی از باشگاه ببرم. هیچ تضمین نمی‌کنم که فصل آینده در گریمو باشم. باید منتظر بمانیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها