جنجال‌ تازه جیمی‌جامپ معروف !!

در حاشیه دیدار نهایی جام جهانی کریکت میان انگلیس و نیوزلند، یک جیمی‌جامپ جنجالی توسط ماموران دستگیر و خیلی زود به سکوها برگردانده شد

جنجال‌ تازه جیمی‌جامپ معروف  !!

در جریان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که «ویلانسکی» به عنوان «جیمی‌جامپ» حسابی به شهرت رسید، بانویی که به منظور تبلیغ سایت نامزد خود یعنی «ویتالی زیروویتسکی» برای دقایقی روند بازی را مختل کرد. حال باز هم ویتالی دست به کار شد و اینبار نه به وسیله نامزدش، بلکه به کمک مادرش آنهم در دیدار نهایی جام‌جهانی کریکت میان تیم‌های ملی انگلیس و نیوزلند.

«النا وولیتسکی» مادر «ویتالی زیروویتسکی»، روی پیراهن خود سایت فرزندش رو تبلیغ کرد اما خیلی زود توسط ماموران ورزشگاه لردز دستگیر شد. جالب اینکه «وولانسکی» و نامزدش قصد داشتند در دیدار نهایی کوپا آمریکا نیز اقدامات خود را تکرار کنند که با هوشیاری ماموران ناکام ماند.

وولانسکی پس از شکست در پروژه کوپا گفت: «اعتراف می‌کنم که کوپا آمریکا  شکست‌مان داد. ما به برزیل رفتیم، تغییر ظاهر دادیم، به صندلی خود رسیدیم اما در پایان 20 نیروی امنیتی دستگیر شدیم. من برنامه‌ریزی داشتم تا زمانی که 30 ساله شوم به حدی درآمد کسب کرده باشم که بتوانم با خیالی آسوده بازنشسته شوم. اتفاق فینال لیگ قهرمانان به من کمک کرد. قصد دارم برای بالا بردن شهرتم باز هم از این کارها انجام دهم. پس از فینال من از 200 هزار دنبال‌کننده به 2 میلیون نفر رسیدم. محبوبیت خریدنی نیست. پاسخی که از آن اقدام گرفتم باورنکردنی بود و نمی‌توانم بیشتر از این خوشحال باشم. بزرگترین هیجان زندگی‌ام بود. حالا مادر نامزدم نیز به ما پیوسته و همین هیجان را تجربه می‌کند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها