کالدرون، استراماچونی نشود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان به رفتارهای عجیب و غریبش ادامه می‌دهد و به نظر می‌آید سرنوشت استراماچونی در انتظار اوست.

کالدرون، استراماچونی نشود

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مذاکرات طولانی مدت مدیران باشگاه استقلال با آندره‌آ استراماچونی در آخر با قطع همکاری این مربی ایتالیایی با آبی‌پوشان همراه شد و در این میان فقط تیم استقلال بود که از این اتفاق متضرر شد. شاید هواداران استقلال در ابتدای روز‌های جدایی استراماچونی از تیم‌شان حسابی شاکی شده و واکنش‌های احساسی از خود نشان دادند، اما اکثر آنها الان به این نتیجه رسیده‌اند که رفتارهای استراماچونی خودخواهانه بوده و عزت و سربلندی استقلال از هر چیزی مهمتر است، اما در این سو گابریل کالدرون که تا قبل از پایان نیم‌فصل در حال تبدیل شدن به یک مربی محبوب در پرسپولیس بود به یکباره تغییر شخصیت داده و با مصاحبه‌ها و رفتارهای عجیب و غریبش در حال تبدیل شدن به یک استراماچونی دیگر است.

پیرمرد آرژانتینی دو روز قبل از بازی آخر تیمش در نیم‌فصل حتی حاضر نشد در مراسمی که باشگاه پرسپولیس برای کریسمس برای او و دیگر خارجی‌های تیم تدارک دیده بود، شرکت کند. در ادامه او در صفحه اینستاگرامش اختلاف‌نظر خود با مدیریت باشگاه پرسپولیس را علنی کرد. بعد از آن در نشست خبری پایان مسابقه تیمش، مدیران باشگاه پرسپولیس را دروغگو خوانده و مدعی شد بازیکن خارجی نمی خواهد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس به همراه اعضای هیئت مدیره این باشگاه ساعاتی بعد از مصاحبه تند این مربی در منزلش حضور پیدا کرده و ضمن تبریک کریسمس به وی خواستند خواسته‌هایش را مکتوب کند، اما او گفت بعد از رفتن به آرژانتین از طریق مدیربرنامه‌هایش با باشگاه در ارتباط خواهد بود. کالدرون ساعاتی بعد از این جلسه راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شد و گلایه کرد که چرا هیچ‌کدام از نمایندگان باشگاه او را بدرقه نکرده‌اند در حالی که پیش از این هم در باشگاه پرسپولیس هیچ فردی برای بدرقه مربیانی که راهی تعطیلات می‌شدند به فرودگاه نمی‌رفت. در ادامه او در صفحه اجتماعی‌اش مجدداً هواداران را در جریان اختلافش با باشگاه پرسپولیس قرار داد و تأکید کرد با دلخوری ایران را ترک می‌کند.

این پایان ماجرا نبوده و نیست و مرد آرژانتینی حاضر نیست در کشورش با مدیریت باشگاه پرسپولیس ارتباط مستقیم داشته باشد. در این میان باشگاه پرسپولیس که برای جذب بازیکنان داخلی با چراغ قرمز باشگاه‌های آنها مواجه شده برای جذب بازیکنان خارجی به نوعی بلاتکلیف است. تمام این رفتار‌های عجیب و غریب و خواسته‌‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن افشین پیروانی و برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس که ارتباطی به مسائل فنی ندارد از سوی کالدرون با کوچک‌ترین واکنشی از انصاری‌فرد در رسانه‌ها همراه نبوده است و او در تلاش است اختلافات موجود را در فضایی آرام و به دور از هیاهو حل کند.

در این میان مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی باید مراقب باشند که کالدرون در نهایت استراماچونی نشده و با رفتارهای عجیب و غیرحرفه‌ای خود به پرسپولیس ضربه نزند. قدر مسلم برای هواداران پرسپولیس و استقلال سربلندی تیم‌شان در میادین داخلی و بین‌المللی از هر چیز دیگر باارزش‌تر است و اگر واقعاً کالدرون قصد تغییر رفتارهای خود را ندارد بهتر است همین حالا تکلیف او مشخص شود. ضمن اینکه اگر واقعاً کالدرون احساس می‌کند که در پرسپولیس مشکلات زیاد است و همه به وی دروغ می‌گویند بهتر است همین حالا استعفا دهد تا اینکه به رفتارهای عجیبش ادامه داده و در آخر ضمن تحقیر پرسپولیس، پولش را تا ریال آخر گرفته و برود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها