علی چینی: برخی بازیکنان لیاقت پیراهن استقلال را نداشتند

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به برخی اتفاقات گذشته پیرامون این تیم گفت: برخی بازیکنان در گذر زمان چهره واقعی خود را نشان داده و ثابت کردند لیاقت این تیم و پیراهنش را نداشتند.

علی چینی: برخی بازیکنان لیاقت پیراهن استقلال را نداشتند

با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ترکیب بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به پوست اندازی نیاز داشت بنابراین تغییرات زیادی که در این تیم اتفاق افتاده را به فال نیک می‌گیرم.

وی افزود: البته این تغییرات گسترده باعث می‌شود تیم برای هماهنگی به زمان نیاز داشته باشد. امیدوارم هوادارن و رسانه‌ها با استقلال همکاری کرده و این زمان را به تیم بدهند.

مربی سابق آبی پوشان در خصوص زمان مورد نیاز برای رسیدن به هماهنگی گفت: این زمان مشخص نیست. شاید دو هفته طول بکشید شاید ده یا دوازده هفته. اما هوادار استقلال باید با این موضوع کنار آمده و این زمان را به استراماچونی بدهد در غیر اینصورت اعتماد به نفس از تیم و بازیکنان گرفته می شود.

چینی در خصوص بازیکنانی که آبی ها در نقل و انتقالات به خدمت گرفتند نیز گفت: بازیکنان خوبی جذب استقلال شدند. در نفت تهران مربی رضاوند بودم و تایید می‌کنم او از گذشته یک استقلالی دو آتشه بود. این بازیکن حتماً با قلبش به این تیم آمده است. رضاوند عاشق بازی مجتبی جباری هست و سبک بازی اش هم بی شباهت به او نیست. دیاباته هم یک مهاجم خیلی خوب است و می‌تواند به استقلال کمک کند.

پیشکسوت آبی پوشان افزود: البته نتیجه گرفتن تیم تنها در گروی بازیکن و مربی نیست. نقش باشگاه و پشتیبانی و تدارکاتی که برای تیم در نظر گرفته می‌شود هم در موفقیت یک فصل بسیار زیاد است. امیدوارم باشگاه از این نظر حمایت خوبی از کادر فنی و بازیکنانش داشته باشد. 

مربی پیشین آبی پوشان در خصوص گلایه‌های برخی از بازیکنان پیشین این باشگاه در خصوص جدایی در سال های گذشته گفت: این گلایه‌ها عجیب است. هیچ بازیکنی به استقلال نمی‌آید که تا ابد در این تیم بماند. بزرگتر از این بازیکنان هم روزی آمدند و روزی هم رفتند. بازیکنان یک روز با آمدن به استقلال کمک می‌کنند و یک روز هم باید با رفتن شان کمک کنند. اگر خودشان زمان رفتن را تشخیص ندهند، طبیعی است که جبر روزگار آنها را کنار می‌گذارد.

وی با اشاره رفتار برخی از بازیکنان پس از جدایی از استقلال گفت: زمان چهره واقعی بازیکنان را نشان می‌دهد. متاسفانه یکسری بازیکن که از نظر شخصیتی کوچک هستند و لیاقت بر تن کردن پیراهن استقلال را ندارند، اشتباهی به این تیم آمدند. این تیم در گذشته بازیکنانی داشت که بعد از رفتن، یک سال از خانه بیرون نمی‌آمدند اما حالا می‌بینیم یک بازیکن بعد از رفتن از استقلال در فضای مجازی مسخره بازی در می‌آورد و اظهار شادی می‌کند. این رفتار نشان می دهد آنها اصلاً لیاقت پوشیدن پیراهن آبی را نداشتند.

چینی در پایان این گفتگو گفت: یک بازیکنی هم بود که در گذشته به استقلال آمد و انواع مصاحبه‌ها را کرد که تا ابد استقلالی می‌مانم اما تا پایش را از این تیم بیرون گذاشت شروع کرد به مصاحبه کردن بر علیه استقلال و بازی کردن با احساسات هواداران آبی. به عنوان یک پیشکسوت فوتبال فقط می‌توانم تاسف بخورم به حال چنین بازیکنانی.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها